druk en pijn op en aan de blaas !!

Hallo allemaal


Ik ben nu 31 weken en 4 dagen zwanger .
Raar maar waar begin het moe te worden :)
Mijn rugklachten vallen goed mee enkel als ik te lang recht sta dan heb ik pas pijn .
Maar nu heb ik een druk op mijn blaas die niet weg gaat en soms ook pijn .
Waar door ik precies altijd naar de toilet moet gaan maar dan komt er niet veel uit .
Wat kan ik het beste hier tegen doen .
Een bad heb ik niet dus daar in ontspannen gaat niet jammer genoeg :(

heeft er iemand raad hoe ik dat een beetje meer kan verdragen of er mee om kan gaan

alvast bedankt
 
Ik denk dat je even wat urine bij de huisarts moet brengen en na moet laten kijken op blaasontsteking. Pijn bij het plassen, veel drang om te gaan en dan uiteindelijk voor 3 druppels zijn daar wel kenmerken van! En komt vaker voor als je zwanger bent.

Succes!
 
Blaasontsteking bij een zwangerschap kan heel anders voelen dan normaal. Ik heb heel vaak blaasontsteking maar in de zwangerschap had ik het ook echt niet herkend. Zou het toch even laten testen. Kwaad kan het zeker niet om even je urine na te laten kijken
 
dat is het hem net ik heb een paar weken terug een enorme ontsteking gehad en belanden bijna in het ziekenhuis omdat het op mijn nieren aan het uitslaan was .


maar dit gevoel dat ik heb is vooral als ik loop echt een stekend gevoel . en een druk
 
Ik heb ook wel eens last van mijn blaas maar vooral als de kleine er een hele tijd tegen schopt. Als je geen bad hebt misschien helpt een warme kruik.
 
Terug
Bovenaan