druk hier!

JAAAAAA daar zijn we weer,
Maar ikke niet voor lang, lig hier half voor pampus op de bank met de laptop erop hihi
Duik vroeg mn bed in, ben erg gaar en ben zo schijterig dat ik ook ieder moment gegrepen kan worden door het virus

och germ....veel beterschap....

Mij schopt de kleine bijna achter mijn laptop uit (kan dit trouwens geen kwaad)omdat ik dubbel gevouwen zit  (bedoel de baby in mijn buik natuurlijk)snappen jullie het nog...??

Ja gezellig he?
Ik was al een tijd niet geweest (nou ja, wel gelezen, niet gereageerd) dus ik had me voorgenomen alleen de 1e pagina bij te schrijven, maar.....het gaat zo hard!!!

Wel leuk weer!
Liefs Annet

ja super gezellig hier. Mijn  vriend is niet thuis en kasper is lekker aan het slapen. Dus ik ben lekker   het forum aan het lezen, een sjaal aan het breien, idols aan het kijken en appelmoes aan het maken. Haha ik doe graag meerdere dingen te gelijk !! en dat kunnen "'wij"' natuurlijk als de beste.

liefs pauline

Zeker gezellig, lang geleden dat ik zo'n tijd achter elkaar heb zitten forummen!
Wat doe jij veel tegelijk Pauline, tjonge, voel me bijna schuldig dat ik hier alleen maar op de bank zit naast manlief met mijn wijntje en japanse mix, haha.
Groetjes Laura mv Thom

hehe fijn hoor dat we weer een beetje aan onze norm komen hierzo!

haha ja Pauline, ja het klinkt wel druk zo!!
wel lekker altijd, meer dingen tegelijk, heb ik altijd een goed gevoel dat ik veel heb gedaan haha

maak je dan veel appelmoes om in te vriezen ofzo, of als fruithap voor Kasper?

groetjes Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan