Druk in de buik

Hoihoi,

Voelen jullie je uk al een beetje?
Ik voelde ons kereltje voor het eerst toen ik ruim 14 weken was, daarna duurde het ruim twee weken voor ik hem weer voelde. Hij meldde zich maar heel af en toe. Sinds deze week (ben nu 20 weken) voel ik hem dagelijks :) Vandaag heeft hij voor het eerst tegen mijn hand aan geschopt! Zo apart om dat te voelen. Toen mijn man zijn hand op mijn buik legde om te voelen, ging ons schatje uiteraard weer slapen. Kleine lolbroek haha. Hoop dat mijn man de kleine ook snel kan voelen, is echt zo'n bijzonder gevoel :D

Leuk!!

Ik voel mini al vanaf week of 17 een of twee keer per week en afgelopen week inderdaad echt veel, en ook echt contact! Super leuk! Dit vind ik echt het allerleukste van zwanger zijn!

Liefs,

T

Wat leuk!! Hier nu 17 weken + 5 en af en toe voel ik wel wat rare kriebelende dingen in me buik vind het heel moeilijk om te zeggen of het de kleine smurf is van de week had ik wel erg sterk het gevoek alsof er tegen mijn hand aan werd geschopt of iets maar vind nog lastig te onderscheiden. Wel heb ik eeb buik die alle kanten op gaat als ik onder de douche stap helemaal als de douche nog niet goed warm is gaat mijn buik de andere kant op...

Hier een druk, beweeglijk kind met name als ik rustig zit of lig. Had gehoopt op een rustig kind na een erg beweeglijk eerste kindje... Haha. Was bij de echo ook duidelijk te zien. Ik blijf het ook wel heel bijzonder vinden en erg speciaal om te voelen.

Ik voel de kleine sinds 19wkn Had het niet verwacht nu al. De placenta ligt voor, net als bij de eerste en toen voelde ik pas wat met 23wkn! Wel gezellig dat ie nu al meer aanwezig is :)

Heerlijk is het he! Ik blijf 's morgens nog even lekker op bed liggen om de kleine te voelen. De meeste ochtenden werkt hij heel lief mee en meldt hij zich. Ook 's avonds op de bank is hij van de partij. Mijn man heeft hem helaas nog steeds niet gevoeld, de kleine is wat dat betreft behoorlijk eigenwijs haha. Toen ik van de week mijn eerste italiaanse ijsje van dit jaar aan het eten was, werd onze uk daar ook erg enthousiast van haha. Kan natuurlijk puur toeval zijn, maar vond het wel grappig :)

Leuk om te horen die reacties gister voor het eerst duidelijk en aanwezig onze kleine smurf gevoelt.. lag in bed tegen mijn vriend aan en kleine smurf vond het nodig om papa eens flink wat schoppen te verkopen...ik lachen... gelukkig kon mijn vriend het ook wel waarderen dat ie een aantal schoppen onder ze kont kreeg helaas kon hij het nog niet zo goed voelen als ik

Terug
Bovenaan