Druk in het koppie en druk met de verbouwing

Het is druk hier, hierdoor pak ik niet mijn rust zoals met ons zoontje. Volgens mij had ik het al verteld, maar er moet 2,5 baan uit bij ons. Dat levert de nodige onrust op en daarnaast zijn we aan het verbouwen.

Ik had vanaf 7 weken om de 2 weken een controle, 4 keer een echo gehad en daarna het besluit om in het 'normale' ritme mee te varen.

Vandaag mocht ik weer heen. Ik maakte mij geen grote zorgen, maar ik was toch blij weer heen te mogen. Even weer de bevestiging, alles is goed!

Mooi hartactie gehoord, groei was goed, bloeddruk was goed en mijn gewicht was ook niet schrikbarend. Dus mama is weer rustig ;)

Bij thuiskomst weer aan de schilder gegaan en nu weer bijkomen op de bank en dan straks aan het werk.

Liefs grote broer

fijn om te lezen dat het zo goed gaat! en hoe ver is de verbouwing? als je gaat schilderen ben je volgens mij al een eindje ;) want jullie pakte het huis goed aan toch? hopelijk is de hele verbouwing snel achter de rug, zodat je aan je eigen kunt gaan denken :)

werk ze straks!

Hi,

Nee, de verbouwing is nog maar net van start, hihi! Er is al 1 muur uitgebroken en een draagbalk onder geplaatst. Woensdag gaan de meubels weg, de keuken slopen we er dit weekend uit en volgend weekend gaat de hele vloer (ondervloer) eruit. Dus dan begint de echte chaos!!! ;)

Toch zijn we er beide rustig onder en zorg ik dat de nieuwe slaapkamer van ons zoontje zo goed als af is. Dat wordt dan eerst onze tijdelijke woonkamer, dus vandaar de verf werkzaamheden, hihi!

Rond 14 maart zullen we de muren af kunnen werken en nieuwe structuur erop. Tussen het drogen door kunnen we wel nieuwe vensterbanken maken en kozijnen schuren en verfen. Als de vloer dan echt droog is dan kan het nieuwe laminaat erin en de nieuwe keuken plaatsen.

Kortom een hele klus maar ik zie het wel af voor de bavalling en dan is alles helemaal af! :) Ons lieve huis eindelijk in eigen stijl.

O ja, werk... Tja, dat blijft moeilijk, ik heb een vast contract, maar na 3x weigering voorstel is het ontslag. Dus ja, vast contract zegt nog niet zo heel veel blijkt. Toch heeft mijn leiding gevende nog steeds de hoop op natuurlijke afvloei. We zullen het zien en beleven.

Liefs grote broer

nou meid dat is nog ff een petje af nemen! we zijn ook al inmiddels begonnen aan de zolder...we hebben er nu dakramen inzitten en zijn nu bezig met isoleren en gipsplaten ertegen aan te gooien ... Het is niet niks natuurlijk... en bij jullie word helemaal een chaos.. alles weg... als je maar goed je rust neemt! doe ik ook haha..

Wel fijn dat het nog steeds goed gaat met jou en de kleine! heel belangrijk!

xxxjes

Ja grote broer, wel tijd nemen he om even te rusten af en toe. Deze maanden gaan nog goed lukken qua energie maar de laatste drie moet je echt rustiger aan doen hoor.
Hoop dat je af en toe kan leunen, dat mag deze periode!!

Wat een veranderingen ook!! Knap hoor dat je het allemaal maar doet!

Succes!

Terug
Bovenaan