druk in mijn onderbuik aan de linksekant

daar ben ik weer met een vraag..

ik weet nu een week dat ik zwanger ben.. de dag dat we het hoorde zijn we ook bij de gyn geweest omda tik veel buikpijn had gehad waarvan ik het vond lijkt op mijn spatische darm... maar ze wilde uitsluiten dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zijn... gelukkig zijn de gyn dat mijn baarmoeder er netjes uitzag en je zag een rondje met slijm vertelde hij.. omdat ik nu toch al een keer geweest ben mag ik iedere week ff terug komen en moet ik vrijdagmiddag weer.. ik maak me alleen een beetje druk.. ik heb voorals s avonds als ik moe ben.. ben trouwens veel eerder moe.. een druk in mijn onderbuik aan de linkse kant.. nu hoor ik wel dat dat kan liggen aan mijn baarmoeder of banden maar vind het toch gek... hebben jullie dit ook
 
Hier zelfde verhaal.... morgen 9 week en al 2 week 'last' ....
En bij niezen of een snelle 'verkeerde' beweging (gister avond toen ik me in bed ineens op mn zij draaide bijvoorbeeld)
dan doet dat gruwelijk zeer.

Maar tzijn goeie tekenen hoe vervelend ze ook zijn.

 
Hay meid!

Nou, ik zou dit geschreven kunnen hebben! Ik ben nu bijna 7 weken zwanger!
Weet sinds vorige week maandag dat ik zwanger ben! Heel blij mee!

Ik ken het gevoel en dit kwam al heel snel! Inderdaad bandenpijn! Het is vroeg, maar het kan! Het voelt dan ook een beetje of je na het sporten je kuitspier rekt vind ik maar dan natuurlijk in je buik.

Bij mij gaat het tot nu toe goed en voel me prima! Probeer het als een goed teken te zien: je baby groeit, je baarmoeder dus ook.............goed teken toch?????????????
 
Ik heb het ook gehad in het begin, een warme kruik op je buik kan helpen. Het hoort er een beetje bij, maar fijn is het niet, maar ik ben inmiddels 31 weken zwanger en voel het af en toe nog steeds.
 
Terug
Bovenaan