druk in onderbuik

Hallo,ik ben nieuw op dit forum en ben op dit moment 6 weken zwanger van onze eerste.Ik heb sinds het begin van m'n zwangerschap een groot deel van de dag een lichte druk in m'n onderbuik en heb ontzettend veel dorst.Zijn dit kenmerken die anderen bekend voorkomen?Hoort dit erbij? De eerste weken ben je toch nog erg onzeker natuurlijk en hoop je dat alles goed gaat. Ben benieuwd of meer mensen deze verschijnselen hebben.
 
hoi meid

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Klinkt bekend wat je zegt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook heel veel last van buikpijn/kramp in mijn onderbuik. Dat maakte me ook erg onzeker. Uiteindelijk is daar een geweldig mooie,gezonde dochter gekomen.
Probeer dus gewoon te genieten. Maar we zijn allemaal wel af en toe onzeker (geweest) hoor.
groetjes en liefs
 
Zo lang je niet bloed moet je er gewoon vanuit gaan dat het goed gaat. Die kans is nl veel groter dan dat het fout gaat. Ik snap je onzekerheid wel hoor, iedere vrouw ervaart dat in meer of mindere mate. Laat je niet gek maken door je op je lichaam te letten. Ook zonder klachten kun je gezond zwanger zijn!
 
Ik heb heeeeel lang ongesteldheidskrampen gehad... Zelfs nu nog wel iets, maar ze voelen wel anders tegenwoordig.
Ds op zich is dat wel normaal. Ook dorst had ik wel meer.
 
Bedankt voor jullie reacties! Goed om te lezen dat meer mensen er last van hebben/hadden. Dat stelt je dan toch wel weer gerust. Voor degene die nu ook zwanger zijn, een hele fijne tijd toegewenst!
 
ik ben vandaag ook 6 weken zwanger en 2 dagen, en ik heb echt vlagen van misselijkheid, en idd ook vlagen van druk..Maar niet de heledag! echt heel vervelend je kunt er geen hoogte van krijgen.. het komt en het gaat, mn boorsten doen ook behoorlijk zeer, ik denk dat ik al een halve Cub omhoog ben gegaan, en heb pukkeltjes rond mn tepels. Morgen mn eerste echo!:)

xxxmamakim
 
Hoi mamakim,
Inmiddels heb ik ook niet meer een groot deel van de dag druk in m'n buik,maar af en toe maar (gelukkig!).Inmiddels ben ik wel een behoorlijk deel van de dag misselijk (met soms overgeven).Dat is best lastig,maar ja,t hoort erbij:) Dat heb jij (en vele andere ook) zo te lezen.Wat leuk dat jij al zo vroeg een echo hebt,was er al wat te zien?Hopelijk is alles goed!Ik heb over 1 week m'n eerste echo,vind het zo spannend!
 
Terug
Bovenaan