Druk kindje,dus een meisje??

Hallo,

Ik ben nu 20 wkn in verwachting,en voel mijn kindje echt iedere dag,en voel ook duidelijke schopjes!
Mijn vriend kan het kindje ook duidelijk al aan de buitenkant voelen als hij zijn hand op mijn buik legt!

Nu hoorde ik laatst dat meisjes drukker zijn dat jongens,klopt dat???
Heeft iemand daar ervaring mee??

Ik heb morgen overigens de 20 wkn echo en we willen niet weten wat het word...
Naja mijn vriend wil het niet weten haha,en ik ergens stiekem toch wel!

Liefs,
Alinda

Spannend he!
Ik ben zwanger van de vierde, en heb 3 meisjes.
Wij wilden het ook niet weten bij de 20-weken echo, maar zijn natuurlijk wel reuze benieuwd! Ik hoorde ook dat jongens rustiger zijn, mijn vriendinnen en schoonzussen merkten dat echt.
Maar ikzelf kan nou niet echt merken dat mijn baby rustiger is, ik voel hem/haar ook vele malen per dag. Dus ja......we denken dat het weer een meisje wordt.
Succes met de echo!

Ben benieuwd van je vandaag van je 20 weken echo vind.
Ik heb hem gisteren gehad en heb er dik en dubbel van genoten.
Zo leuk al die bewegingen en zeker als dan ook nog alles goed blijkt te zijn

Ik heb al een meisje en deze was super druk in mijn buik. Dus of het klopt, ik zou zeggen van niet. Mijn zus heeft trouwens ook twee meiden en die waren ook super druk.

Geniet ervan!

Groetjes, Petra

Hi,

Tijdens mijn vorige zwangerschap, was het relatief rustig in mijn buik. En er kwam een meisje. Nu dus wat drukker.
Morgen weet ik meer.....

Maar al die theorieen over buiken naar voor, naar achter, druktemakers of niet: het is per zwangerschap verschillende volgens mij. Denk dat er geen regels voor bestaan.
Gewoon ondergaan!

D.

Hoi,

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en het is een jongetje en ik voel hem ook al elke dag en mijn vriend heeft het ook al gevoeld, dus het hoeft niet. Mijn eerste kindje is een meisje en die voelde ik ook al goed, ik denk dat het ligt aan jezelf, en hoe het kindje ligt.

Veel plezier met je echo!!

Groetjes Elise mv Chelsey en ??

Hoi,

Ik ben in april 2008 bevallen van een jongen, en hij heeft me in mijn buik bont en blauw geschopt haha.....zo druk was hij! Mijn dochter was trouwens ook erg druk in mijn buik. Heeft dus niks te zeggen denk ik.

groetjes Sanneke

Hoi,

ben nu in verwachting van een jongetje en ik voel hem ieder dag. Hij is erg druk.
Mijn 1e zoontje was ook erg druk in de baarmoeder. Dus het zegt niets dat een druk kindje een meisje wordt.

Die van ons waren beide druk en zijn beide jongetjes.

Groetjes Melanie

Terug
Bovenaan