druk kindje of niet??

hebben jullie een drukke baby of niet?? Bij mij zie je sinds 2 weken ofzo mn buik aan de buitenkant bewegen als beeb aan het springen is  !! Echt heel grappig. Bij mij beweegt het niet de hele dag door, maar vooral als ik zit of lig. Het reageert echt op aanrakingen! Ik krijg steeds een 'schop' terug als ik over mn buik wrijf! echt een supergevoel vind ik het!!

Bij mij is het een beetje hetzelfde. Het kindje is voldende beweeglijk om me geen zorgen te maken. Meestal is hij overdag wel rustig, af en toe een schopje of beweginkje, als ik 'savonds rustig ga zitten of liggen begint hij te gymmen..
Hij reageert ook op aanraking; als hij een schop geeft, geef ik een duwtje terug, en zo gaat het dan steeds heen en weer, mooi he, dat contact met je ongeboren kind...

Ik heb een onwijs bewegelijk kindje, de buik is al zichtbaar aan het bewegen sinds week 17. Momenteel lijkt het wel of hij eruit wilt springen zo erg beweegt m'n buik.

Ik heb afentoe het gevoel dat hij nooit niet slaapt, en als tiej wel slaapt dat hij heel wild slaapt en dus woelt! Ik voel hem bijna de hele dag door..

Het blijft onwijs leuk om te voelen hoe ze lekker aan het bewegen zijn. Ook al doet het bij mij regelmatig gewoon pijn.

Groetjes Claudia

overdag voel ik haast niks maar zodra ik ga liggen dan is het wakker en trapt het alle kanten op,erg gezellig als je net wilt gaan slapen(wat ook al zo goed gaat met al dat zuur)

Hey,

Die van ons is de hele dag aan het spelen...lijkt het wel...
Laatst lag ik in bad en toen heb ik mijn viend geroepen want heel mijn
buik was scheef!!!! Echt een hele rare gewaarwording. De ene kant was helemaal
hard en aan de andere kant zat niks.
's Avonds voor we gaan slapen houd ik zo'n muziekje bij mijn buik en dan wordt ie ook heel wild. Dus ik weet zeker dat ie dat straks herkend want echt iedere keer
reageerd hij daarop. Het is echt heel bijzonder. Ik moet ook steeds mijn buik een keer
aanraken als hij schopt. Ik geloof best dat je dat straks mist als de baby eruit is.

Groetjesss

Hier ook een bewegelijk kindje, maar wel op vaste tijden, in de ochtend en einde van de middag, begin avond. Gelukkig 's nachts niet te veel. Wel voel ik hem als ik anders ga liggen, net of die wil zeggen hé ma ik lag net zo lekker, moet ik me weer omdraaien!!

Dit kindje beweegt anders dan mijn dochter. Minder schoppen, meer draaien. Tess is nu soms best druk en actief, dus misschien wordt dit een rustig kindje. Maar goed dat is mijn moeder haar idee.

Groetjes Nanda

Hoi allemaal,

Jaja hier ook een hele drukke dame voel haar bijna heel de dag wel schoppen of draaien geweldig weet je ook dat ze het goed doet!

mijn vriend geniet er ook met volle teugen van, toen ik zwanger was van Devon heeft hij het bijna niet kunnen voelen omdat Devon zich heel stil ging houden op het moment dat Sammy zijn hand op mijn buik lag, maar deze dame weet haar papa nu al in te pakken door tegen zijn hand te schoppen.

Groetjes,

Nyrée mama van Devon (3,5) en ....

Hoi,

Ook hier een heel bewegelijk ventje.
Volgens mij een acrobaat!!!!
Vooral op momenten dat het niet uitkomt natuurlijk, zoals tijdens het eten, autorijden of als ik net lekker lig om te gaan slapen.
Maar ik ben blij dat ik hem voel, zo weet ik dat er leven in me zit.
Ik heb ook al 1 keer gevoeld dat hij de hik had, heel grappig.
Mijn 1ste had bijna elke dag wel de hik en dronk toen hij eenmaal geboren was ook heel gulzig met de hik als gevolg.
Deze heeft ondertussen ook mijn ribben aan de rechterkant ontdekt, das iets minder.
Nou geniet er nog maar van, aan het eind wordt het wel iets minder hoor, als ze bijv nog even willen omdraaien terwijl dat eigelijk niet meer gaat

Evelien 27 weken

Terug
Bovenaan