druk kindje

Hoi, ik ben Betsie en nieuw op deze site.Ik ben nu zwanger van mijn 4de kindje. Ik ben 41 jaar en alles is goed, (althans met de baby). Ik voel me echt niet goed. Ik ben bijna 34 weken zwanger en de baby is erg druk in de buik....bijna dag en nacht draait ze alle kanten op. Ik kan moeilijk liggen en zitten. Lopen is ook pijnlijk...dat drukkende gevoel op je schaambeen. Ze zeggen wel..de laatste loodjes zijn het zwaarst..inderdaad,oooo wat baal ik van dat maagzuur, dat heb ik vanaf het begin gehad. Volgens mij had ik ook als last van rug-weeen, maar de baby, die draait maar en draait maar, gewoon tot het pijnlijke toe. Heeft iemand daar ervaring mee??? Ik wordt er echt knettergek van......

Liefs Betsie
 
Hoi Betsie,
ik weet precies wat je voelt. Ik ben ook 34 weken, zwanger van de 3e.
Met elk kind had ik meer en eerder last van maagzuur.
Ik heb al een dochter en een zoon en bij beiden had ik echt een toeter van een buik recht naar voren. Maar deze knul ligt heel anders, veel dieper en schopt daardoor heel erg tegen mijn banden aan. Soms lijkt het net alsof ik op het punt sta om een spit te krijgen. Bovendien schopt hij steeds op dezelfde plek op mijn ribben, die van binnen al helemaal bont en blauw zijn.
S avonds heb ik heel veel moeite om een prettige houding te vinden om in slaap te vallen. Ik draai echt tien keer rond en heb 5 kussens in bed om maar over onder en tussen te proppen.
Ik wilde eigenlijk altijd van deze laatste zwangerschap met volle teugen genieten, maar ik moet echt zeggen, dat ik zo langzamerhand het punt bereikt heb dat ik zeg: nooit meer.

Sterkte ermee. Groetjes, Melanie
 
Nou je haalt de woorden uit mijn mond. Ik ben 35 weken en het voelt alsof ik twee vechtende pitbulls in mijn buik heb i.p.v. een klein kereltje. Hij ligt vaak in een stuit maar ook nog dwars terwijl hij ondertussen wel eens richting uitgang mag zakken. Soms gaat hij zo tekeer dat ik me niet kan voorstellen dat de vliezen het nog lang kunnen houden of het litteken van mijn vorige keizersnee. Midden in de nacht maak ik me dan ontzettend zorgen. Nou ja, in ieder geval hoef ik me geen zorgen te maken of hij nog wel beweegt, dat lijkt me nog erger.
Bij maagzuur helpt bij mij alleen nog een goede slok antagel. Werkt gelukkig ook meteen.
Maar de laatste loodjes...
Groetjes
 
Meiden, bedankt voor jullie tips en reaktie...ik weet nu even weer dat ik niet de enige ben op deze wereld die het moeilijk heeft........
Maar ik weet het zeker...dit is mijn laatste!!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan