druk kindje

Hallo allemaal,

Ik ben nu 39 weken en 5 dagen zwanger.
Tot nu toe was mijn kindje in de buik erg rustig. Ik voelde het wel regelmatig maar dan bewoog het dus rustig.Gisteravond was het echter ineens erg druk,maakte heftige bewegingen en dat duurde ook nogal een poos. Omdat ik dit niet gewend ben maakte ik me er wat zorgen over. Is ert iemand die dit ook zo gehad heeft of iemand die een idee heeft hoe het komt/wat het kan betekenen?
Graag jullie reactie.

Ik heb precies hetzelfde gehad. Twee nachten geleden is die kleine zo tekeer gegaan. Niet normaal! Nu is ze weer rustig. Ben ook erg benieuwd of hier een reden voor is. Ben nu 38 wkn en 5 dagen zwanger.

hoi
ik moest lachen toen ik je berichtje las. ik ben de avond van de bevaling in bad gegaan(niet wetend dat ik ging bevallen)daar waren mijn vliesen gebroken (wist ik ook niet)die avond kwam er nog visite .toen ik op de bank zat leek mijn buik wel een golfslagbad.
toen de visite weg ging en ik naar bed wilde dacht ik dat ik moest poepen 2 uur later was mijn zoon er.

Hai!

Ben vandaag precies 38 weken zwanger, en merk inderdaad ook dat ik de kleine veel meer voel dan normaal! Eerst was het alleen als ik in bed ging liggen, maar nu zo'n beetje continu. In mijn onderbuik gerommel, bovenin harde trappen, en dan soms nog wat aan de zijkanten... Denk ook dat hij/zij er graag uit wil, en eerlijkgezegd kan ik zelf ook nauwelijks meer wachten!

Lenneke

Terug
Bovenaan