Druk kindje?

Hi,

ik ben 20 weken zwanger. Heb een echo gehad bij 10, 15 en 20 weken. Allemaal prima. Maar wat ik telkens hoor is dat mijn kindje zo druk is. Bij de 20 weken echo kreeg ze hem bijna niet in beeld doordat hij maar bleef bewegen. Ook bij het luisteren naar de harttonen is telkens te horen dat het een drukte maker is. Op zich prima natuurlijk. Maar ik vraag me af of dit normaal, gemiddeld is. Alle experts doen het op mij overkomen alsof het bijzonder is. Iemand dezelfde ervaring. Ik voel sinds 1 a 2 weken ook gedurende de gehele dag regelmatig 'plofjes'.
 
Niks om je druk over te maken.
Mijn kleine beeb die is ook altijd druk als ze echo's willen maken of als ze de dopetone op mn buik zetten. Heb ook al 2x een hartfilmpje gehad waarbij het overnieuw moest omdat de kleine iedere keer er tegenaan schopte en gauw anders ging liggen hahaha.
Mijn dochter was niet zo, die lag redelijk stil.
Lekker van genieten dat hij/zij nu al laat weten het er wel/niet mee eens te zijn haha.

Liefs
 
Agh maak je borst maar nat die plopjes worden vanzelf beuken haha...
bij mij zeggen ze niet echt dat ie druk is maar ik voel hem wel heeeeel veel. tijdens de echo zag je hem ook wel veel bewegen.
Zou me er niet druk om maken die kleine moet gewoon spiertrainingen doen enz en schijnt niets te maken te hebben met hoe hij straks is.
Geniet van je zwangerschap
 
bij mijn 1e zwangerschap had ik ook een druk kindje, einde van de zwangerschap liep ik met gekneusde ribben van het harde trappen.

nu heeft ze nog steeds veel beweging nodig, stil op schoot zitten is er niet bij, maar lekker stoeien vindt ze heerlijk.

maar maak je er geen zorgen om, het ene kindje is gewoon drukker als het andere kindje!
en misschien is het anders als gemiddeld, nou en, een kind dat op alle vlakken gemiddeld is is ook maar saai denk ik dan.
 
zo opzich niks raars. De eerrst was ook zo eentje. 3x terug moeten komen voor de 20-weken echo.

Het enige probleempje merk je vanzelf wel.........zodra de kleine groter wordt en de plofjes pijnlijke stoten worden. Dan wenst je dat je een rustig kindje had...

oo en het heeft niks te zeggen voor als de kleine er is. Ik heb nu een schat van een kind dat niet onnodig druk is.
 
Bij de eerste zwangerschap en nu weer zeiden ze dat het een druk kindje was.
Onze zoontje is nu nog steeds druk. Tenminste dat zeggen ze op het cb en ook andere mensen zeggen het. Wij hadden zo van dat valt allemaal nog wel mee. Maar achteraf kon hij nooit rustig op schoot zitten. Hij was altijd in beweging. Maar ja er mag wel wat in zitten. Maar hij word nu steeds rustiger.
Dus maak je er geen zorgen om.
 
Mijn zoontje was tijdens de zwangerschap een rustig mannetje, na de geboorte begon hij te bewegen en hij is nooit meer opgehouden, hahaha.
Mijn dochter was in de buik een heel druk kindje, na de geboorte was ze echter de rust zelve, we hebben haar echt moeten stimuleren om te bewegen, dus volgens mij wil het niet zoveel zeggen.
Nu een heel beweeglijk meisje in mijn buik, ben benieuwd wat het straks gaat worden.

Groetjes Danielle
 
Hoi hoi,
Volgens mij kan het geen kwaad.
Ik ben zelf 22 weken zwanger en heb ook een druktemaker in me buik hihi.. Hij beweegt alle kanten op tijdens de echo's bij de 20 weken echo moest ik zelfs even een rondje wandelen zodat hij weer draaide om hem goed te kunnen zien.
Komt goed niet druk maken
 
Terug
Bovenaan