druk.....maar wel erg leuk!

A

Anoniem

Guest
Heb de afgelopen dagen even wat minder gereageerd, want ben even heel erg druk geweest. Maar zo leuk om te doen!!!!

Ik ben bezig om voor Wieteke een nieuwe (grotere) kamer te maken. Vorige week al behangen en geschilderd. Deze week de kasten eens flink opgeruimd (en gelukkig veel weggegooid), lekker gesopt en vandaag naar de IKEA geweest. En het wordt volgens mij echt een gezellige kamer. Heerlijk fris weer helemaal en ook wel lekker meisjes-achtig (alhoewel helemaal geen roze hoor!).

Dit is zo leuk om te doen, geeft me helemaal een goed gevoel. Nou nog hopen dat Wieteke er binnenkort lekker zal slapen. Eerst haar een paar dagen laten wennen aan de nieuwe kamer (heb haar al zoveel mogelijk betrokken bij het veranderen van de kamer).

En.....hopelijk ben ik nu ook weer wat meer op het forum te vinden. Denk dat ik alles dit weekend wel kan afronden. Dus jullie horen binnenkort weer wat meer van me!
Ik zal weer eens even gaan bijlezen, voor zover mogelijk.

Groetjes,
Geeske & Wieteke (die nu net wakker wordt en een borst wil).

wij willen natuurlijk wel het resultaat zien, dus kom maar op met de foto's

Liefs sandra

Nou Sandra, je haalt de woorden uit mijn mond!

Foto's, foto's, foto's!!!!

Groetjes van Cissy

fotosfotosfotos

Leuk is dat he?! Ben ook van plan om in ons nieuwe huis voor alledrie de kids iets moois te maken en heb er al zin in.
Ben ook inderdaad benieuwd naar de foto's!
Groetjes Kirsten en Tyche

Ik zal van het weekend even foto's maken en ze op het forum zetten.
Mijn man werd gisteravond echt ziek, dus we konden het nog niet helemaal afmaken.
Word echt helemaal vrolijk van die kamer.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Ben benieuwd naar de foto's van de meidenkamer!! Heerlijk zo'n kamer aan te pakken, krijg ook de kriebels als ik het zo lees!
Groetjes mv Thom

Ben erg benieuwd naar wieteke haar nieuwe kamertje...foto!!!!

Terug
Bovenaan