druk met drinken

Onze kleine man is zooo ontzettend druk met het drinken van de fles.Heen en weer met zijn hoofdje trappen met zijn beentjes kortom een echte wiebelkont. Hij drinkt zijn flessen redelijk, de ene x leeg de andere x wat over. Hij krijgt het met een 2 speen en hij houdt van een warm flesje dus soms warmen we het tussendoor al even op. Ook zitten we op een rustige plek dus we hebben al een hoop geprobeerd.

Iemand nog tips wat we tegen onze wiebelkont kunnen doen?

Groetjes tamara

Ik las pauzes in. Het eerste deel gaat hier er erg gulzig in. Deel twee gaat rustig en het laatste deel is hij niet meer te houden. Springt zowat van mijn schoot af. Dan stop ik even en krijgt hij na een kwartiertje de rest. Die gaat dan wel rustig. Opnieuw opwarmen doe ik zelden. Hij drinkt hem "koud" ook.

hij is gewoon nieuwsgierig.. Ethan doet het ook alleen hij heeft geen fles maar de borst.. af en toe best pijnlijk als hij op eens zijn hoofdje omdraait met me tepel in zijn mond(auw)

Even nog een vraag, doet hij lang over zijn flessen? En begint het gelijk al of is hij op een bepaald moment ook rustig? Mijn schoonzusje doet de flessen bij haar dochtertje dus in 2 delen. Geeft de helft op de eigenlijke tijd en de ander helft een uurtje later. Daar moet je dan wel de tijd en zin voor hebben. Ik ben zelf met die pauzes een uur bezig met een fles. Maar ik heb daar nu nog de tijd voor. En de armpjes en beentjes blijven bewegen maar het geschud met het hoofd is zo wel minder bij ons.

Terug
Bovenaan