Druk naar onder (op darm) 32 weken

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een vraagje!! Ik maak me geen zorgen of wat dan ook maar ik ben gewoon nieuwsgierig. Als ik loop krijg ik extreem veel druk op mijn darm ofzo alsof ik moet poepen maar het is toch net iets anders. Ik kan dan ook niet goed doorlopen en moet dan even wacht tot het een beetje weg zakt. Ik vraag me nu af wat dit is? Ik ben nu 32 weken</p><p> </p>

Ik zou denken dat de baby al is ingedaald. Doordat de baby steeds lager met zijn hoofd in je bekken gaat zitten, kan je dit als vervelend en druk ervaren tijdens het lopen, fietsen etc. 

Ik zou ook zeggen dat je kleine al aan het indalen is. Vraag anders als je bij je verloskundige bent of ze dat kan bevestigen. Het kan ook zijn dat je kleine anders is gaan liggen en meer op die kant drukt zegmaar. 

Hoi, ik ben nu 21 weken en volgens mij weet ik wat je bedoelt. Ik had gister ook zoiets, net alsof de baby op je darm ligt ofzo. In ieder geval voelde het zeer vervelend, ik voelde het in m’n bovenbenen en had links onderin mijn buik een nare pijn.. maar toen ik ging liggen en rustig ging ademhalen was het over. 
Ik kan soms ook niet op mijn zij liggen als ik teveel heb gegeten, als mijn darmen vol zitten dan is dat echt naar.. 
Als je dit vaker krijgt dan zou ik toch even de vk bellen. 

Hallo 
Bedankt voor de reacties! Gister moest ik voor een groei echo naar de vk en hij is inderdaad al ingedaald. Dus ik denk dat dat het is geweest?

Terug
Bovenaan