druk of rustig kindje?

A

Anoniem

Guest
Ik ben heel benieuwd hoe jullie je kindje ervaren?
Is hij/zij druk (beweeglijk) of rustig?

Mijn zoontje is behoorlijk druk, wel heel vrolijk maar gewoon altijd in beweging.
Al direct vanaf de geboorte wilde hij mijn zijn hoofdje omhoog om de wereld te verkennen, nix babyhouding, rechtop!

Ik zat vorige week in de wachtkamer van huisarts (oogontsteking) en daar is altijd zo'n ongemakkelijke stilte... Nou niet met Vilmar hoor, het is direct 'gezellig'. De blokjes vliegen door de wachtruimte en geluiden en bewegingen, het kan niet op. (hellup)

Ik vermoed dat we, als hij straks kan lopen, onze handen vol aan krijgen...!! hahaha

Hier ook zo eentje!
In mijn buik was ze al ontzettend druk, als ik rustig zat vloog ik elk kwartier van mn stoel omdat ze me behoorlijk hard trapte! De nachten waren ook erg heftig... mevrouw kon maar niet stil liggen... Je zag voetjes en handjes en andere knobbels zo door mn buik heen komen... ik kon gewoon vingertjes tellen!
Toen ze werd geboren ging ze heerlijk verder in dr drukke tempo!
Ze kon al erg snel draaien en dr hoofdje omhoog houden, dr handjes en beentjes zwaaide continu door de lucht! Ik vroeg me af en toe af of ik tijdens de zwangerschap een overdosis smarties genomen had!!
Ook nu zit mevrouw nooit stil, ze kruipt, tijgert, staat, rolt en klimt overal tegenaan ook moet ze alles hebben wat wij hebben.... ook houdt ze t graag nachtelijke serenades aan mn bed...
In de wagen zwaait ze naar iedereen die langs komt, het lijkt net of ik met de koningin op stap ben!
Af en toe vraag ik me wel s af of t wat minder kan... Maar tegelijkertijd ben ik zo trots op onze kleine meid (draakje noemen we dr ook wel) Ze is echt het mooiste en liefste wat ons ooit is overkomen!!
Ach ja papa en mama zijn ook geen stilzitters....

Liefs L81

Hoi,

Heather is ontzettend beweeglijk, ze klimt, klautert, tijgert, staat, hobbelt langs de tafel. Ze zit, kortom, geen 5 minuten stil. Ze is niet lastig, huilt bijna nooit en is makkelijk met andere mensen, maar het is een volledige dagtaak om te zorgen dat ze aan het einde van de dag nog heel is.

Groetjes, KT

hoi hoi

ook hier eentje die erg druk in de weer is. kan geen minuut stil zitten. ze loopt constant door de box langs de tafel of ze staat te dansen( wel heel lief om te zien).
als ze op de grond ligt tijgerd ze overal naar toe.
en slapen overdag nou bijna niet hoor. 's morgens een half uurtje s'middags een uurtje hooguit.
maar 's avonds tussen 7 en 8 uur is ze helemaal toto en heb je er geen kind meer aan.

groetjes danielle

Hoi!!

Ik vind het hier wel mee vallen... druk,druk... wat is nu druk voor die ukkies???
Tuurlijk beweegt ze.. zit ze niet stil... staat te dansen... gaat als een idioot door de kamer heen... maar ja, lijkt me niet meer dan normaal hoor!

Groetjes Debby

Hoi,

Druk? Jesper wil overal tegen aan trappen als ie maar wat heeft waar hij met zijn voeten tegen kan schoppen erg leuk om te zien.... krijg van de buren te horen dat ze hem vaak horen trapellen tegen de muur of waar dan ook wel grappig.
Verder tijgert hij alleen nog maar wil wel graag zitten maar lukt nog niet.

Oja zal me nog even voorstellen ik ben Sabine en mv Jepser geboren op 20 December onze kleine man is 75 cm en 10kg......

Groetjes

Mijn zoontje van 11 mnd is juist rustig, hij kan echt een hele tijd aan een speeltje zitten prutsen. Als hij straks wat ouder is sloopt hij vast al zijn speelgoed uit elkaar.
Verder is het een enorme kletskous.

Leuk hé, dat ze allemaal al echt een eigen karakter hebben.

Hihihi, veel herkenbare druktemakertjes dus! (hier ook een draakje)

Debby, met druk bedoel ik, eigenlijk nooit stil zitten, niet lekker relaxed tegen je aanhangen maar altijd in beweging zijn, nieuwschierig naar alles om je heen. Er zijn toch wel degelijk baby's die iets rustiger zijn dan mijn Vilmar hoor! haha

Als ik hem op schoot heb dan heeft ie in 1 minuut alle mogelijke manieren om omzich heen te kijken al geprobeerd, incl. op de kop hangen.....pffff.

Ik bedoel het ook zeker niet negatief, want hij supervrolijk, huilt nooit (nou ja, bijna nooit) en vindt alles heel boeiend, incl. andere mensen. Dus een heerlijk knulletje.

Maar wel druk.

Terug
Bovenaan