druk op blaas

A

Anoniem

Guest
ik heb een heel raar gevoel bij mn blaas ik weet niet of dit hoord of normaal is
ik heb geen pijn bij het plassen maar beetje een druk op mn blaas. en het voelt of ik mn plas al heel lang opgehouden heb terwijl ik ongeveer om het half uur naar de wc ga gewoon elke keer als ik moet. dus
hoord die druk  op mn blaas gewoon bij de zwangerschap    of heb ik dit als enigste

brigitte

ik heb precies t zelfde gehad vorige week  

geen pijn bij t plassen maar wel het gevoel hebben dat je een volle blaas hebt terwijl je 10 min. geleden nog bent geweest

en dan ga je en is t een klein druppeltje

maargoed ik heb er zover niet bij gedacht dus het is vanzelfover gegaan maar ik vraag t me nu toch we af ja............

iemand???

groetjes renata

ben nu 11 weken en 3 dagen

Ik heb dit ook met momenten. Vandaag toevallig nog. Mijn vriend zei nog moet je nu alweer plassen? En toen zat ik er over na te denken en toen was het al de derde keer in een kwartier dat ik naar de wc ging.

Dit heeft volgens mij met de houding van het kindje te maken. Als het net even met een voetje of armpje verkeerd in slaap sukkelt kun je daar een tijdje last van hebben.

Ik weet niet hoever jullie  zijn maar ik denk dat het vaker voor komt bij vrouwen die wat verder in de zwangerschap zijn.

Groetjes Nova
33+2       3e kindje

daar zal het bij mijn niet aan liggen want ik ben pas 5 weken en 4 dagen dus? weet iemand anders mischien wat het kan zijn en of het erg is???? mvg brigitte

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Ongeveer een week en toen was het weer over. En nu de afgelopen week weer. Het voelt echt alsof je al héél lang je plas op hebt gehouden of dat je een blaasontsteking hebt. Hou het wel even in de gaten, want als het plassen zeer gaat doen, dan is het waarschijnlijk wel een ontsteking.

Succes ermee. En natuurlijk nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Groetjes, mamavanLucas

Terug
Bovenaan