Druk op de baarmoedermond

Hallo,

Ik hen sinds twee dagen enorme druk als of de baby er elk moment uit wil komen ik ben op het moment 32 weken zwanger. En heb dit bij mijn eerste kindje nooit zo ervaren. Nu heb ik de afgelopen dagen ook wat slijm verloren. Dit heb ik al eerder gehad dit was heel normaal vertelde de verloskundige. De baby lag de vorige keer nog in stuit, het kan zo zijn dat ze gedraaid is en dat hij hoofd nu wel benden is en dat dat de oorzaak is. Andere zwangeren dit ook wel eens gehad. Ik wil graag dat deze baby nog even blijft zitten.

Ik herken het wel. Zeker als je gaat plassen dan heb ik het gevoel dat alles eruit zakt (om het even plat te zeggen)

Volgens mijn verloskundige is het ook heel normaal. Alleen herken ik dit inderdaad niet van de vorige zwangerschappen… Ja toen ik 40 weken was…
Ben nu 23 weken zwanger van de 5e…
Weet niet hoe oud je bent, maar kon volgens mijn verloskundige ook met mijn leeftijd te maken hebben… (ben 43…)

Ik herken dit wel. Het leek alsof mijn kindje met z’n hoofdje op de uitgang aan het “stuiteren” was. Ik denk dat het al vanaf midden 2e trimester was.
Ik maakte me geen zorgen erover, want mijn kindje trappelde heel veel, dus ik dacht dat het erbij hoorde. Het gevoel was wel heel vervelend.

Terug
Bovenaan