Druk op de blaas!

Hallo Allemaal,

Ik ben nu zo'n 8 weken zwanger van  ons eerste kindje  en heb de laatste week zeg maar vaak een drukkend gevoel op mn blaas , dan ben ik net naar de wc geweest en ff later voel ik weer een drukkend gevoel op mijn blaas. Behoorlijk vervelend haha. Ook kan ik 's morgens niet meer lang op bed liggen omdat ik al vroeg heel nodig moet plassen, mijn blaas doet dan erg zeer! Is dit normaal of zal het iets van een blaasontsteking zijn? Het plassen zelf doet geen pijn!

Groetjes Tijgertje

heey,

He bah, vervelend!!!!
Het klinkt als blaasontsteking...
Blaasontsteking wil niet zeggen altijd pijn te doen met plassen..
Ik zal gewoon morgen ff je urine laten testen bij de huisarts, dan weet je het..

Je kindje, baarmoeder zijn nog te klein om op je blaas te drukken, dit kan
later in je zwangerschap wel zo zijn..

Hoop dat je er snel vanaf bent..

groetjes simone

Ben ik nog weer even,

Ik heb zelf eigenlijk niet het idee dat ik een blaasonsteking heb   want ik plas niet elke keer kleine beetjes ofzo . Alleen heb ik af en toe die druk op mijn blaas. Mensen met ervaring hiermee? En is het schadelijk voor de baby?

Groetjes Tijgertje

Hoi tijgertje,

Mij is verteld dat dat je baarmoeder is ,die weliswaar nog niet heel erg groot is, maar  toch al aan het groeien is en het vake plassen heeft weer te maken met de hcg.
Ikzelf ben bijna 8 weken zwanger en bij deze en vorige zwangerschappen had ik hetzelfde.
vooral sochtends kan ik niet langer blijven liggen als ik moet plassen.
Maar als je twijfelt zou ik gewoon even naar de ha gaan, daar zijn ze voor!

groetjes mamavan2

Ik had 't ook hoor, vooral in het begin! Heb echt weken 's nachts naar beneden moeten strompelen om te plassen! Na een paar mnd hoefde dat ineens niet meer!
Nu ben ik 27 weken en moet ik 's nachts ook weer vaak m'n nest uit.

Terug
Bovenaan