Hey meiden,
Sinds een week heb ik zo'n enorme druk op mijn "onderkant"!
Dus echt het gevoel alsof er flink wat tegenaan drukt..
Natuurlijk drukt er ook flink wat tegenaan qua gewicht! Je hele buik met inhoud drukt er nu eenmaal op en hoe verder je bent hoe meer je dat zult gaan voelen. Dan komt ook het bekende waggelloopje..
Meiden die al een kindje hebben zullen vast herkennen wat ik bedoel, het gevoel dus alsof je kindje helemaal is ingedaalt en je het idee hebt dat het tegen de uitgang loopt te duwen.
Ik herken dit gevoel als in de allerlaatste weken van mijn vorige zwangerschap, maar dat dat nu al kan/is?? De kleine is écht nog niet ingedaalt want die zit extreem hoog in de buik haha..
Meer meiden al het gevoel alsof het kindje is ingedaalt?
Ja hoe voelt dat (voor mama's die nu hun eerste kindje krijgen).. euhm,.. alsof je een tennisbal in je achterste en/of vangina hebt en dan gaat zitten of loopt whahahahahhaha... Die druk dan hè.. Dus alsof je bv moet poepen en je het moet ophouden maar "hij" toch écht op de deur klopt whahahaha..(hoor wie klopt daar kinderen??) Nou Esmé.. je draaft weer door hahaha..
Laten we het maar gewoon houden op de naam van de topic, dus druk op je "onderkant"! hihi..
Esmé mv Kay en ???
(27,4 wk zwanger)
ps:daar gaat mn reputatie whahahhaha!!