Druk op dit forum, mis het maart forum

Hoi Dames,

Was is het hier erg druk op het forum zeg, af en toe te druk moet ik eerlijk bekennen, je hebt het al druk met een kleine erbij, en dan ook nog bijhouden wat er met de andere moeders gebeurt wil niet altijd goed lukkken haha.

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het maart forum mis, er zijn nu toch een hoop "vreemde" moeders bij gekomen waarmee je nog niet eerder contact hebt gehad en moeders van maart moet je echt gaan zoeken. Jammer maar waar.

ZUCHT!! ben vandaag een beetje moe, vandaar denk ik dit zeur verhaal sorry hoor.

groetjes Linda (moeder van jesse 6, reza bijna 5, fenno 3 en jordi 3.5 week)

Hoi,
ik ben van het januariforum, maar heb hetzelfde gevoel. Het scheelt dat ik bij de eerste lichting op dit forum zat, maar nu komen er zoveel nieuwen bij en ik ben ook weer begonnen met werken... dat ik het allemaal niet meer zo goed bij kan houden.
Groetjes Veerle

Ik herken het ook wel, hoor.
Ik ben bij mijn oudste met de hele bubs van die maand verhuisd naar Forumplaza.nl, waar je je eigen forum kunt aanmaken. Na ruim anderhalf jaar hebben we hier nog steeds contact met een cluppie van ongeveer 20 meiden.
Misschien een idee voor de maart, febr en jan-forums?

greet

wat een goed idee zeg, dat moesten we misschien maar eens gaan doen. Ik ga wel ff kijken daar hoe je een forum moet openen, ik hou jullie op de hoogte.

groetjes linda

ik heb een forum aangemaakt voor de maart mama's

de link is: http://www.forumplaza.nl/forum.asp?catid=7

maart 2007 mama's en baby's  hieronder heb ik het forum aangemaakt.

Ik hoop jullie maart mama's snel te spreken, en ik kijk evengoed hier nog wel eens haha.

groetjes linda

Terug
Bovenaan