Druk op vagina

A

Anoniem

Guest
Herkennen sommige van jullie dit?
Ik heb al bijna 2 weken een spierpijn gevoel in mijn benen. Soms zit het meer in mijn billen, soms in mijn liezen, binnenkant bovenbenen.
Maar sinds dit weekend heb ik ook een ontzettende druk op mijn vagina. Vooral als ik in beweging kom. Dus na liggen overeind komen, of van zitten gaan staan.
Ik las er ook al iets over van andere bij het onderwerp 'stuit of niet' . Weet iemand wat die druk veroorzaakt? En kan het kwaad?

Groet Nienke
32 wk 4 dgn

hoi hoi
herken het gevoel erg goed hoor.ik heb het ook met mijn vk besproken en die zei dat je dan wat rustiger aan moet doen en als je dat gevoel hebt proberen om even te gaan liggen.
het kan geen kwaad maar het is gewoon een rotgevoel.het komt bij je bekken weg,omdat de kleine steeds zwaarder wordt wordt je bekken ook steeds zwaarder belast.
liefs sil

Heel herkenbaar...

Of de boel aan het breken is daar van onderen.
Bij mijn 32ste week had ik controle en had ik het nagevraagd wat het kon zijn,
volgens mn gyn was de kleine aan het indalen en dat geeft gewoon vaak die druk.
Kan dus goed zijn dat het bij jou ook aan het indalen is.
Ook heeft het te maken met instabiliteit van je bekken....
Je kan dr verder niks tegen doen, ja veel plat liggen....das dus nu ook mn favoriete hobby
Heel veel sterkte dr mee gewenst!!

Groetjesss

Hoi hoi,

Hier ook heel herkenbaar! Had maandag een echo in het ziekenhuis voor mijn placenta. (hij is trouwens verschoven en ik kan normaal bevallen!! Joehoe!!)
Maar.. ik heb ook erg pijn tussen mijn benen en vooral bij toillet bezoekjes lijkt het of de boel benenden uit elkaar klapt.. (lekker verhaal trouwens..) Fietsen is trouwens ook geen pretje.
Nu bleek bij de echo dat het kindje al helemaal ingedaald is en volgens de echoscopiste klaar om te bevallen . En ik ben nu 30+1 wk. Nu zegt dit niks natuurlijk.. (laten we het hopen..) (wel mijn 2e zwangerschap)
Volgende wk naar vk en toch maar even over hebben.

Ben nu een dagje minder gaan werken dus hoop dat ik iets meer rust heb.

Groetjes, Susanne

Bij mijn controle bij de verloskundige lag het kindje ook erg laag. Maar volgens de vk nog wel genoeg ruimte om eventueel te bewegen. Dus nog niet volledig ingedaald.
Maar zo voelt het al wel! Wat is lopen (en fietsen inderdaad) pijnlijk zeg!
Pfff als we zo nog 7/8 weken moeten rondlopen... help klinkt lang haha!

Groetjes Nienke 33 wk 1 dag

Terug
Bovenaan