druk op werk

Dames,

Ik lees hier op het forum wel vaker berichten dat men te druk is op het werk en met allerlei omstandigheden.

Nou, ik heb het hier ook zo vreselijk druk op het werk, dat ik helemaal gespannen en buiten adem thuis kom van het werk.

Daar ben ik dus sinds vorige week mee gestopt, anders gaat het niet goed.
Ik heb bij mezelf een knop omgeschakeld en leef nu met de gedachte.
Ik en het kind zijn het belangrijkste!!!
Als het daardoor zou zijn, dat ik mijn baan moet verliezen dan is het niet anders. Maar ik ben het spuugzat om mezelf steeds weg te cijferen.

En door deze gedachte lijkt het op het werk ook steeds beter te gaan en ik ben inwendig rustiger wat ook weer positief voor mijn buik is.
Bovendien bij het minste geringste dat ik spanning voel, blijf ik even paar dagen ziek thuis. Ik ben namelijk amper ziek geweest gedurende de hele zwangerschap, dus wat dat betreft heb ik me karig gedragen.
Ik ben nu 27 weken en het kind en ik ga nu voorop!

Bovendien een kind gaat mijn hele leven mee en mijn baas, nou dat moet ik nog maar afwachten.

Als het kind straks is geboren, moet ik namelijk ook prioriteiten stellen en daarom is nu het juiste moment om mee te beginnen!!!

Laat de werkgever ook maar een keer merken dat alles niet meer zo snel en perfect gaat!!!

Dames, dit wou ik echt even kwijt.

 
is het niet een idee je werkgever te vragen wat korter op een dag te gaan werken? heb ik op een gegeven moment ook gedaan en dat werkte perfect. zo was ik er toch iedere dag en 's middags ging ik bijtijds naar huis om lekker mijn bedje in te duiken en bij te slapen.

gr sandra
 
Terug
Bovenaan