hoi hoi allemaal
jayla heeft een extreme zuigbehoeft ligt de heledag met aan speenie in de mond en als hij eruit is gevallen pakt ze haar duim
nu heeft ze aan de zijkant van haar tong echte druk plekken van het zuigen ze zuigd als waren zonder speen op de zijkante van haar tong
toen ik drie weken geleden bij de kinderarts was zei hij oo kan geen kwaad moet
vanzelf over gaan oke ik weer gerust gestld naar huis
maar nu word het steeds erger lijkt wel of ze kleine wondjes er nu op krijgd ze heeft er geen last van
ik probeer zo veel m ogelijk haar speentje in haar mond te houden alleen begint ze nu te weigeren denk last van haar tantjes want ze kwijlt ook heel erg en als je aan haar mondje komt zet ze het aan het brullen
maar van de tong heeft ze geen last
nou had kaya ook wel enorme zuigebehoefte naar niet zo extreem
denk dat ik straks maar weer effe de kinderarts ga bellen en vragen of het echt geen kwaad kan
voor dat ik in het buitenland zit en het gaat wel fout
groetjes mariella mama van kaya en jayla
jayla heeft een extreme zuigbehoeft ligt de heledag met aan speenie in de mond en als hij eruit is gevallen pakt ze haar duim
nu heeft ze aan de zijkant van haar tong echte druk plekken van het zuigen ze zuigd als waren zonder speen op de zijkante van haar tong
toen ik drie weken geleden bij de kinderarts was zei hij oo kan geen kwaad moet
vanzelf over gaan oke ik weer gerust gestld naar huis
maar nu word het steeds erger lijkt wel of ze kleine wondjes er nu op krijgd ze heeft er geen last van
ik probeer zo veel m ogelijk haar speentje in haar mond te houden alleen begint ze nu te weigeren denk last van haar tantjes want ze kwijlt ook heel erg en als je aan haar mondje komt zet ze het aan het brullen
maar van de tong heeft ze geen last
nou had kaya ook wel enorme zuigebehoefte naar niet zo extreem
denk dat ik straks maar weer effe de kinderarts ga bellen en vragen of het echt geen kwaad kan
voor dat ik in het buitenland zit en het gaat wel fout
groetjes mariella mama van kaya en jayla