druk tezwaar?????? bij mijn partner

A

Anoniem

Guest
nou hier word je echt onzeker van althans vooral voor mijn vriend
nu vier keer en het wil niet lukken ( als je begrijpt wat ik bedoel)
zijn we net lekker bezig , en dan ineens ....... wil het niet bij mijn vriend.
hij heeft dit nooit gehad, is het nou omdat er druk van mijn kant is, hij zegt zelf dat hij het druk heeft op zijn werk, maar ik ben bang dat ik er teveel mee bezig ben geweest en toen hij niet wou tijdens het vrijen was ik heel teleurgesteld, en ik kon dat niet verbergen voor hem, het komt omdat ik gister mijn eisprong moest hebben , en ja vorige week was de bedoeling om tegaan klussen en toen wou het niet van zijn kant.......

wat ik trouwens wel vreems vind is normaal als je eisprong naderd komt er toch veel slijm los????? nou dat had ik vorige weel heel erg en deze weel helemaal niet was alles zo schoon ( in mijn onderbroek)   is mijn eisprong dan al geweest ( vorige week) of moet het nog komen??/ ik weet het niet meer

veel liefs diane

hoi diane
ik zou me niet teveel vastpinnen op slijm en vruchtbare dagen enz...of je moet al lang bezig zijn.?de vorige keer dat ik zwanger bleek dacht ik dat het die maand niet raak zou zijn omdat we,toen ik dacht mn vruchtbare dagen  te hebben,geen sex hebben gehad.ik was zwaar teleurgesteld.toen bleek ik toch zwanger te zijn en was mn eisprong al de week ervoor geweest.dus eigenlijk weet je t nooit zeker.ja,sommige vrouwen voelen de eisprong of hebben duidelijk slijm alleen tijdens de dagen.ik heb eigenlijk altijd slijm en dacht vorige maand wel 3 keer een eisprong te hebben.dus ik ben er mee opgehouden.rustig afwachten,meer kan je niet doen,al wil je het nog zo graag.ze zeggen ook de regelmatig vrijen(2/3 keer per week)voldoende moet zijn.probeer voor je plezier te vrijen en niet omdat t moet.en pin je niet vast op:morgen is mn eisprong,nu moeten we het doen.want misschien is je eisprong al geweest en ben je al zwanger.ik weet dat t moeilijk is,maar als de druk zo hoog is,word de teleurstelling bij jou steeds groter en dan kan je vriend het ook niet(de mijne ook niet)en dan word je zeker niet zwanger.ik zeg ook nooit tegen mn vriend wanneer het mn vruchtbare dagen "zouden moeten zijn" en ik doe er zelf ook niks mee want de vorige keer bleek het dus ook niet te kloppen.
ik hoop dat t wil lukken.
groetjes kari

hoi, wat verevlend voor jullie alletwee maar hou het leuk.....

geen gemoet maar gewoon lekkker van elkaar genieten dan komt het vast goed.

en stress op het werk doet innderdaad geen goed, ik spreek uit ervaring.

veel sucses daan

Hoi Diane

Ik sluit me aan bij mijn voorgangsters...
Je hoeft je niet zo op je eisprong vast te pinnen....
Gewoon regelmatig blijven doen...ook dan moet het kunnen lukken...
En ook niet je vruchtbare dagen zeggen als dat hem afschrikt...
Ik weet dat dat moeilijk is hoor...maar toch
Kop op meid!
Gewoon doorgaan en genieten van elkaar!
Misschien lukt het je dan nog eerder ook...

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan