DRUK TIJDENS DE FLES MET GEBALDE VUISTEN!! WIE HEEFT DAT OOK?

HALLO ALLEMAAL,
WIJ HEBBEN EEN DOCHTER VAN 6 MAANDEN OUD,ELKE X ALS WIJ HAAR DE FLES GEVEN LIGT ZE ABSOLUUT NIET STIL,ZE ONTPANT ZICH  OOK NIET  ZE LIGT ECHT MET DICHT GEKNEPEN HANDJES HOE KOMT DIT?
DE FLES GAAT 9 VAN DE 10 X OOK HEEL SLECHT NAAR BINNEN,NU BEN IK VAN DE WEEK NAAR HET BURO GEWEEST EN KOMT ZE EEN KILO TEKORT OP HAAR GEWICHT.NU MOEST IK BAMBIX EN NUTRIX DOOR DE FLES HEEN GAAN GEVEN. DAT NUTRIX DEDEN   WE AL MAAR DAT BAMBIX ZIJN WE MEE BEGONNEN MAAR ZE MOET ER NIKS VAN WETEN HET IS ECHT KRIJSEN MET DIE FLES EN ALS ZE ER DAN WAT VAN OP HEB DAN SPUUGT ZE HET LATER WEER UIT. HEBBEN JULLIE EEN TIP WAT IK DOOR DE FLES KAN DOEN ZODAT ZE TOCH WAT MEER        AAN KOMT?????               FRUIT EN GROENTE EN VLEES KRIJGT ZE OOK AL.
GROETJES MARCO EN MIRANDA
 
hoi,

probeer eens een andere merk flesvoeding. ik heb zoiets ook gemerkt bij mijn zoontje toen ik er nutrix in zijn melk deed vond het niet lekker maar het wel honger en dronk het ook niet eerst. met water doet hij dat ook af en toe. terwijl ik weet dat hij wel honger heeft geef hem gewoon zijn fv. gaat het prima.
nu stap ik over van nutrilon naar kruidvat merk ook dat hij dat niet lekker vind en moeilijk doet nu meng ik nutrilon en kruidvat en dat gaat beter went al aan de smaak.

misschien vind jullie kleintje ook de merk fv. niet lekker.

succes melek
 
hoi

Ik herken het wel, mijn zoontje had dit met 4,5 maand. Is volgens mij ook een fase waar ze doorheen gaan, rond kijken en niet willen drinken.
Ik weet natuurlijk nioet wat ze verder nog krijgt, misschien heeft ze inderdaad geen honger. En staat er misschien een tandje aan te komen. Ik merk als mijn zoontje weer eens twee dangen last heeft van zijn tandje dat hij dan de flesspeen niet wil en is het eten geven een moeilijke taak. Probeer anders de bambix met een lepeltje te geven, bij Bryan gaat dit super(pap van rijstebloem)

Veel suc6 ermee, er is niets zo frustrerend en zeker als je wilt dat je kindje eet.

Dus van hier uit alle begrip en steun. Maar helaas niet de oplossing ben ik bang

Groetjes Sandra
 
Hoi,

Misschien kun je een andere, grotere, speen proberen voor op de fles. Misschien kost het haar heel veel moeite om de fles leeg te zuigen.
Eten van een bordje met een lepeltje en drinken uit een beker is bij mijn dochter echt een succes. Ze eet al pap van een lepeltje vanaf 4 1/2 maand. Sindsdien drinkt ze ook water uit een beker.
Er is trouwens ook poeder dat speciaal is om door de voeding te doen. Het is heel calorierijk en  daar komen ze van aan. Ik weet niet meer precies hoe het heet.
Het is niet speciaal voor babies, maar werd mij aangeraden op het consultatiebureau, maar ik heb het nooit gebruikt
Het zit in ronde bussen en is te koop bij de drogist.
Misschien weet iemand anders hoe het heet of kun je bellen met het consultatiebureau.

Veel succes
 
Hoi,

Wat vervelend dat jullie dochter zo slecht drinkt en te weinig groeit. Jullie zullen je ook wel gespannen gaan voelen.

Ik duf geen adviezen te geven over wat je in de fles kan toevoegen. Daar moet je toch met een deskundige over overleggen.

Maar ik vroeg me wel af wat je bedoeld met een kilo te weinig. Bedoel je dat ze niet op de gemiddelde lijn zit? Of dat haar groeicurve daalt? Of is ze altijd te licht geweest en groeit ze onvoldoende?

En wat is jullie voedingsschema? Misschien bieden jullie te vaak aan waardoor het haar tegenstaat? Of dat ze jullie evt. spanning voelt?
Hebben jullie een vaste, lekkere, rustige plek om te voeden? Ik merk bij onze zoon Ruben dat dat heel belangrijk was. Hij heeft een eigen kamer waar een comfortabele stoel staat en dan lag hij op de kussen in mijn armen. Hij was anders ook erg snel afgeleid.
 
Wij gebruiken overigens Friso. Dat is volgens onze kinderarts de lichts verteerbare voeding. Onze zoon is te vroeg en te licht geboren (33.5 wkn en 1638 gram). Daarom hebben we een tijdje Fantomalt door de voeding moeten doen. Dat is een suiker. je kunt het gewoon bij de drogist kopen maar ik zou dat zeker eerst met het CB overleggen!!

Ruben lust ook geen bambix. Wel deden we 's avonds Nutrix door de fles (200cc + 3 scheppen Nutrix). We mengden het heel grondig en gebruikten een mediumspeen van Difrax.Dan ging het wel. Uit de bord luste hij het niet.

En als ze slecht blijft drinken, misschien een afspraak met een dietist aanvragen?
Succes!
Sterre
 
he hallo
onze dochter van 4maanden heeft ook dit probleem en wij kwamen erachter dat zij koemelk allergie heeft (waarschijnlijk want dit kunnen ze niet testen )want sinds ze pepti junior krijgt is het al stukken minder en ook ik gaf te snel op elkaar want zij zit nu al op 4 voedingen maar dat gaat veel beter gewoon proberen sucses.femke
 
Terug
Bovenaan