Druk tijdens...

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Daar was ik weer, ik heb sinds 2 dagen nu tijdens het vrijen een soort van druk in de onderbuik? Het doet geen zeer maar het is wel een raar gevoel.

Is dit een teken van dat me duivels er aan komen? of is het een teken van goed nieuws?

Duim voor alle wachtende !!

Liefss

Heyy

Ik kan je er helaas geen antwoord op geven.. Ik heb het zelf als ik ongi ben dat ik erg pijn heb in mijn onderbuik vooral vaak steken rechtsonderin..

Wanneer kun je testen?

Liefs Renate

Hoi!

Ik had dat vorige maand ook deed soms zeer zelfs.... helaas was het bij mij een teken dat mijn duivels eraan kwamen. Hoop dat het bij jou een positief teken is!

Groetjes

Ik heb geen echte steken normaal maar zodra ik en me vriend vrijen voel ik binnenin een beetje druk alsof er iets in de weg zit.
ik ben 22e aug voor laatst ongesteld en ben pas 4 maand geleden gestopt met de pil dus aardig onregelmatige cyclus gehad, me laaste cyclus was 37 dagen dus tussen de 19 en 22e moet k het wel kunnen testen.

We hebben bijna alle dagen geklust
dus lets hope sooo hihi

Lieffs

We gaan aardig gelijk op want ik was 20 aug voor het laatst ongesteld en ook na 37 dagen....... ik duim voor je!

Ik heb het ook gehad, bij mij kwam het door de spanning.
Het is toch klussen voor een baby ipv puur omdat het fantastisch is/hoort te zijn, om met je partner te vrijen.

Ga bij jezelf na hoeveel druk er op ligt om te klussen en of dit dus bij jou evt. een oorzaak kan zijn.

Toen ik na mijn eisprong vrijde met mijn partner toen had ik namelijk nergens last van.

Ik hoop dat het bij jou betekent dat je zwanger bent, succes.

Liefs Marja

Ik ben 27 augustus voor het laatst ongi geweest en kan dus testen tussen 23 en 27 sept. vorige cyclus 32 dagen.

@beauty Haha spannend he ik weet niet precies wanneer ik dan zou kunnen testen maar ga er vanuit tussen 22 en 28?

@Marja Er ligt niet veel druk om te klussen we hebben er erg plezier in. ik heb nu sinds 3 dagen ook een beetje van die steekjes naast de navel en onder.
Dus dan lig jij er ook aardig gelijk bij ons haha spannend ik zou duimen!!

Liefs

Terug
Bovenaan