Druk van onderen...

Hoihoi allemaal.

'k Ben nu 34wk2dgn en heb sinds gister zo'n drukkend gevoel van onder en ook t gevoel dat alles daar wat dikker is.Rusteloze benen... Dit ken ik eigenlijk niet van de eerste 2 x...
Hebben meer hier last van?
 
Hoi JIG

Ik heb ook al een aantal weken zo'n drukkend gevoel van onderen. Een beetje het idee dat ik met de benen wijd moet lopen,erg raar gevoel.
Bij mij is de kleine al volledig ingedaald. Miss dat het daar nu ook bij jou mee te maken heeft?
Dat zeiden ze bij mij tenminste wel.

 
Hoi Gerrie,
Ja druk van onderen herken ik ook sinds de kleine is ingedaald is lopen gewoon pijnlijk dat heb ik ook nog niet eerder gehad (zo erg als deze keer tenminste) k ga gewoon lekker (hard hihi) door misschien bevorderd dat wel het hele proces... tja ik ben t gewoon zat.
Succes ermee!!!
Liefs Kristel
 
Jepsss hier ook, sinds gisteren! Heel erg, het voelt een beetje als weeen....De beeb drukt dan zo hard naar beneden soms dat ik er echt ff van stil moet staan ofzo. Ik hou het er maar op dat de kleine aan het indalen is of dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is....
Ik ken het iig niet van mijn eerste zwangerschap maar mijn zoontje was ook nooit ingedaald...
 
Ik had toevallig gister hetzelfde gevoel; die druk van onderen. Ik was aan het winkelen (hoe haal ik t ook in mijn hoofd ;)...) En tijdens het lopen voelde ik die druk toenemen, was niet echt prettig. Kon er ook niet even aan toegeven door stil te staan ofzo...mensen kijken je toch al de hele tijd aan/na als je zwanger bent...zijn allemaal bang dat je spontaan gaat bevallen ofzo... Gelukkig zakte de druk daarna weer beetje af... Weet wel dat lopen gewoon niet meer zo prettig is, gelukkig vind ik fietsen nog wel fijn!
 
Terug
Bovenaan