Druk

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!
allereerst de zwangeren van harte!!
Ik heb het momenteel druk met inpakken want over 5 weken gaan we verhuizen!!!Yes!!!!
Dus vandaar schrijf ik niet zoveel meer,maar lees nog wel bijna elke dag.

Heerlijk verkassen uit de drukte van hillywood naar de rand v.vinkeveen,bij de weilanden!!eindelijk 3 slaapkamers en een tuin,i.p.v 2k flat.
alles prima hier(3wkn getrouwd,maar er verandert echt niets) donderdag starten we met de iui,spannend!
Maar ik hou jullie op de hoogte!

gr. petra

Hi petra, wat een hoop veranderingen allemaal voor jullie, trouwen, honneymoon, verhuizen, iui etc... Nou hoor je wel vaker dat er tijdens verhuizingen wat gebeurt...Ik hoop dit ook voor jullie!!!Wat de iui exact inhoudt weet ik niet, maar ik hoop dus dat het deze maand aanslaat!Als ik mij niet vergis dan is dit ook al jullie 11 de ronde ofzo..
Heel veel suc6 de komende tijd, ik ben hier dan wel niet meer zoveel..maar lees vast wel s hoe t jullie vergaat! Toi toi toi!

Hier gaat t gelukkig een stuk beter (tot nu toe) ..de homeopathische middelen sloegen niet bepaald aan, en ik ben naar een magnetiseur gegaan..die warempel het zelfde wist te vertellen als die iriscopist.. Mijn ei rijpt wel, maar springt niet, verder daardoor nogal wat klachten.. Hij wist t binnen 20 minuten weg t ekrijgen, en tot nu toe nog geen klachten te bekennen..wel meerdere tekenen van een evt eisprong..ik ben dus wel razend benieuwd heo het deze maand gaat, maar sta wel redelijk nuchter met beide benen op de grond, heb niet het gevoel dat het de komende tijd wat wordt met kids, waarschijnlijk omdat het al steeds zo is, dan reken je er ook minder op.Ik heb t idee dat we volop in de vruchtbare periode zitten..we doen er tenminste wel van alles aan..NU de natuur zijn gang maar laten gaan.
Heb zelf het idee dat als we in januari nog steeds niks "hebben"..dan maar weer naar de gyn.

Zo een heel verhaal dus...

Groeten en veel succes met verhuizen en iui...
simoon

Dank je wel!!
Ja,apart he,ik geloof daar ook wel in hoor.en dat zegt toch wel iets he,dat ze hetzelfde zeggen. ik heb ook steeds zoiets van het zal nog wel niet gebeuren dat zwanger worden,maar dan neemt niet weg dat ik het erg graag wil.
het komt vanzelf,juist als je het niet verwacht..wel een geweldige verassing dan. maar als het idd in januari nog niet gelukt is zou ik zeker gaan.
Jij ook heel veel succes! het gaat ons zeker lukken! aan onze motivatie ligt het in elk geval niet!!

Terug
Bovenaan