Druk!!!

A

Anoniem

Guest
Wat is het ineens druk hier zeg!!!!
Leuk leuk leuk!
Ben ik een weekje (ofzo..) niet/niet veel geweest, is het ineens super druk!
Ik hou het gewoon allemaal niet meer bij. Wil op vanalles en nog wat reageren maar kom er maar niet aan toe (met tussendoor de hele tijd in de gaten houden hoe het met het "heaven topic" gaat  whahaha).

Dusssss, jullie zijn goed bezig hoor!!!

Zo, nog even lekker verder lezen en dan slaaaaapen!!!
Moet morgen weer om 6.00 uur opstaan om te werken

Heb wel erug veel zin nu in chocolade...hahahahaa! Zijn jullie schuld hoor, maar denk dat ik er ook gewoon aan toe ga geven! Wat maakt het ook uit....zucht....

Weltrusten alvast

X 4dec

Jij was toch iets van 125 kilo afgevallen met Sonja Banketbakker? Dan mág je ook chocola.

KT

Leuk dat je er weer bent. Ik heb je echt gemist (en de rest ook wel denk ik)

125 kilo?????? whahahahahaha nouuuuuu, dan was er toch ECHT niks meer van me over hoor! Hahaha
maar ik ben wel flink afgevallen ja, 15 kilo, dus ik mag nu wel weer af en toe van mezelf! En moet ook ongesteld worden dussssss, goed excuus lijkt me zo

En sonja BANKETbakker, ook een goeie!!  hahahaha

Yep 4dec, jij vormt eigenlijk een deel van de dagelijkse kost hier. En als je een dag overslaat, valt het gelijk op.
Gaat alles verder goed? Heeft je mannetje al werk?

Heb je dat andere topic al bijgelezen, met die 700 berichtjes??
Jammer dat er 'maar' 700 inpasten!
Sil

Thanks Issie!
Ik jou (jullie) ook hoor

Lees ongeveer om de dag ofzo wel even alles door maar heb gewoon weinig (veeeeel te weinig!) tijd om te reageren helaas.

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2007 22:23:16'));

Jij was toch iets van 125 kilo afgevallen met Sonja Banketbakker? Dan mág je ook chocola.

KT

Whaaaaaahahahahahahaha, nou ik kom écht niet meer bij!!! hahaaahahaha...
die moet ik onthouden!!!  Sonja banketbakker..... hahahahaha

Hey Si,

Ja alles gaat goed hier! Alleen mijn meisje slaapt niet zo goed, heeft last van de tandjes, een hoop frustraties (wil vanalles maar lukt haar allemaal niet), en is (alweer) verkouden!
Maar ondanks alles is ze toch best vrolijk gelukkig!!!
Mijn mannetje heeft nog geen werk helaas...is nu wel weer met iets bezig dus maar hopen dat dat iets gaat worden he!

En van die 700 berichten heb ik gelezen ja! Echt super!!!

Terug
Bovenaan