drukdrukdruk en moe

hoi lieve allemaal,

heb het even erg druk met werk en gewoon thuis. Elke dag collegae in tranen of boos, het loopt allemaal niet super, het vreet wel energie. Thuis een klein draakje dat vind dat ie met 1,5 al mag puberen, beter een pubertje dan geeneen, daar ben ik me elke dag echt wel van bewust, maar vermoeiend is het soms wel, dus weinig puf om te typen, maar ik lees wel regelmatig tussendoor bij. Allemaal veel sterkte de komende tijd, vooral Issabel en Nano heb jullie moeilijke berichten gelezen, ik leef echt met jullie mee, ook al komt reageren er niet altijd van. Costa geniet ervan zondag ik blijf je volgen en de rest hier ook. Ineke heerlijk af en toe wat onzin er tussendoor. Nou meiden, succes met alles voor de vakantiegangers neem het ervan en tot een ander keertje weer.

Veel liefs van mij

Wat kunnen troubles op je werk, een energie van je wegvreten he?

Ik weet er alles van. Ik sleep me er ookiedere dag weer heen. Buhhhhh

Nou mied hou je taai, geniet van je 'pubertje' voor je weet is het een echte puber.

Kus

Miep

Hey!!

Oh oh kinderen...we willen ze zo graag hihi maar soms.....en ach de mooie momenten doen je toch de mindere vergeten nietwaar???
Ik ga morgenavond super me best doen hihi!!!

X Costa

Hehe...mamavanj, hoezo onzin??? Ik ben altijd uiterst serieus omtrent deze serieuse zaak, zwanger worden en blijven. (9 maanden dan natuurlijk, dat is lang genoeg).
Nee, ik weet het wel hoor, ik hou het graag ook wat luchtig omdat het allemaal op die manier beter te hanteren is. En we moeten natuurlijk niet vergeten dat er veel fijne dingen op de wereld zijn en dat het niet alleen draait om zwanger worden. (dit is over het algemeen geschreven vanuit verstandelijk oogpunt....) hahahah
Hoop dat het je lukt om wat tijd voor jezelf vrij te maken en wat tot rust kunt komen!
Hou je taai en op naar de vakantie???

Groetjes Ineke

Terug
Bovenaan