<p>Dag mama's,</p><p>Ik moet een beetje gerustgesteld worden. Wij hebben een zoontje van bijna 1 jaar (kan nog niet stappen). Maar ik heb het vermoeden dat hij anders is dan andere kindjes. Wij kunnen hem nooit bij ons op de schoot of in de zetel nemen. Hij begint onmiddellijk te wriemelen om weg te komen en wordt boos. Is altijd zo geweest. Verluieren is ook een ramp, alle afleidingen al geprobeerd maar hij krijst alles bij elkaar en draait en keert om weg te geraken. Hij kan maar een paar seconden met een speeltje bezig zijn. Sinds kort als we hem in de eetstoel zetten, gooit hij zijn hoofd naar achter en begint te krijsen, waardoor eten geven niet meer lukt. Hij vraagt wel veel om gepakt te worden, maar als we hem dan oppakken, wil hij ook onmiddellijk weer op de grond. Ik weet dat ik hem niet mag vergelijken met andere kindjes, maar naar mijn gevoel huilt/krijst hij meer dan anderen van zijn leeftijd. Ik vind het zeer spijtig dat hij nooit wil knuffelen. En ik maak mezelf totaal gek met de gedachte dat hij ASS zou hebben/ontwikkelen. Herkennen jullie dit gedrag? Bedankt</p>