Drukke baby 37 weken

Ha iedereen,

Vraagje of iemand dit herkent en tips heeft: ik ben bijna 37 weken zwanger en het kindje ligt al ingedaald maar nog niet vast. Er werd verteld dat de kleine dus ook rustiger zou worden.
Nu is het zo dat juist de afgelopen 2 dagen het kindje alleen maar weer sterker en drukker wordt. Het is dusdanig intens dat ik al vanaf 2u vanacht wakker lig en ik heb eigenlijk geen idee meer hoe ik hem weer rustiger krijg.
Herkent iemand dit? Of heeft iemand tips om hem rustiger te krijgen? Want ik wil graag in de laatste paar weken voor de bevalling nog iets van rust meepakken :)
Dit is overigens mijn tweede kindje, mijn eerste is überhaupt nooit zo druk geweest en werd juist nog rustiger tegen het einde.
Ik hoor graag jullie tips tegemoet!
 
Na een paar uur een buikband lag de mijne een dag lang zo stil, dat ik naar de verloskundige ben gegaan voor een echo. Een buikband doet een beetje hetzelfde als inbakeren.
 
Ehm… mijn dochter speelde acrobaat zodra ze kon bewegen. Elke echo was een drama. Het werd met 36 weken nog erger en hield pas op toen de weeën begonnen haha! Ze bewoog altijd en s nachts zo erg dat ik niet sliep of begon te spugen. Ik zou je graag zeggen dat het beter wordt, maar mijn ervaring is anders. Ze is nu overigens nog zo ;)
 
Terug
Bovenaan