Drukke baby en lage rugpijn 24w

<p>Hi dames,</p><p>vanaf morgen 24 weken zwanger en heb sinds vanochtend een zeurende rugpijn continue. Voel het juist meer als ik lig. Heb al de hele dag rust genomen en op bed gelegen maar het minderd niet. Vooral aan de linker kant wat doortrekt naar me bil en me been volledig. Ook is de baby sinds middag super druk.. ik voel hem de hele tijd. <br /><br /></p><p>is dit normaal? Maak me een beetje zorgen. Zal morgen ook de verloskundige bellen voor de zekerheid.</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Dit is wel normaal je draagt heel wat met je mee en daar krijg je rugpijn van die pijn straalt dan ook uit naar je benen.
Ik heb ook een heel druk ventje. De verloskundige zei vrijdag nog dat dat beter is dan een stille. Hij heeft het naar zijn zin, het is juist niet goed als je het niet voelt want dan heeft hij/zij minder naar zijn zin zei ze.

Ik heb exact hetzelfde. Ook aan de linkerkant. Alleen had ik het met 26 weken. Me linkerbeen viel zelfs bijna uit. Behoorlijk vervelend aangezien ik nog een kindje van bijna 2 heb rondlopen. maar warm douchen helpt mij enorm. Zolang ik niet krampen in me buik krijg maak ik me niet zo druk. 

Terug
Bovenaan