Drukke baby

Is jullie kindje ook zo druk? Het was sowieso altijd al heel bewegelijk maar nu de laatste dagen is het echt raak, m'n buik krijgt heel wat te verduren met al die schoppen en draaiende bewegingen, soms is het echt niet lekker meer;) Vriendin van me heeft dat helemaal niet zo erg, die voelt zo af en toe wat maar dan heb je het gehad ook.. Ben benieuwd of het wat zegt hoe hij/zij straks is, dan ga ik m'n borst alvast maar nat maken, hahaha.
 
Hier ook een druk kindje. Vaak ligt het er ook nog eens aan waar je placenta ligt. Ik had alleen bij de 3e de placenta vanachter en dat was dan ook de zwaarste zwangerschap. 3 uurtjes slaap per nacht en dat vanaf 12 weken. Ik was helemaal versleten.
Nu ligt de placenta weer aan de voorkant (zo ook bij de eerste 2) en dat dempt het gelukkig een beetje.

Bij ons was het zo: hoe drukker het kindje in de buik, hoe rustig ze zijn als ze geboren zijn!
 
Ben dus niet de enige;) Het is wel een goed teken natuurlijk, beter zo dan dat je het bijna niet zou voelen, maar soms....... Idd ook 's nachts, minstens 3 keer uit bed voor een toiletbezoekje en ja hoor, de kleine is weer wakker! Zie dan maar eens in slaap te komen.. Mijn placenta ligt ook aan de achterkant dus echt alle bewegingen voel ik.

@ Reaven: Oooh dan moet het goedkomen straks na de geboorte! Lekker rustig kindje voor ons;)
 
Die van ons heeft ook zo zijn/haar drukke dagen. De ene dag is de andere niet. Soms schrik er bijna van als er opeens weer een schop komt, en soms is het inderdaad ook niet meer leuk...
's Avonds voor het slapen gaan is het eigenlijk altijd raak, vooral als ik op mijn zij lig.
Ben benieuwd hoe dat de laatste weken zal zijn...
 
ook hier een erg drukke baby. Ik voel hem bijna de hele tijd. Vraag me weleens af of hij ook gewoon slaapt of zelfs in zijn slaap beweeglijk is.... Wel erg fijn dat je weet dat alles goed gaat, daarbinnen, maar soms doet het gewoon zeer en concentreren is ook niet zo makkelijk... Bij mij ligt de placenta ook achter.
 
Mijn kleine is af en toe wel druk ja, vooral als ik bezig ben of ga lopen. dat is soms best vervelend,want dan moet je ineens rustiger gaan lopen.Maarja zal er wel bij horen he.

morgen naar de VK voor een groei echo. (ben zoooo blij) Ik hoop alleen dat de kleine dan ook lekker druk is, dan kan ik de bewegingen in me buik ook zien.
 
Terug
Bovenaan