Drukke baby

Mijn zoon is ontzettend beweeglijk. Hij is nu bijna een jaar en loopt al langs de tafel af. Wil overal bij zijn en alles zien. Probleem is dat hij geen tijd voor mij lijkt te hebben. Wil maar even knuffelen [ op een ruwe manier..probeert te knabbelen/ bijten]. Hij is zo anders dan zijn broer [2 jaar]. Moet ik me zorgen maken?
 
Hoi,
Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was!
Onze kleine man is ook een enorme drukte maker. Hij liep al los toen hij nog geen 11 maanden was! Ook hij had geen behoefte aan om met ons te knuffelen. Ik heb wel tot zijn eerste verjaardag borsvoeding gegeven, waardoor ik wel nog 1 a 2 keer per dag een lichamelijk contact moment had. Ik merkte wel toen de borstvoeding stopte hij wat meer contact zocht, maar nog steeds sporadisch. Inmiddels is hij 19 maanden en de afgelopen weken komt hij opeens af en toe naar me toe voor een kusje of een knuffel. Vaak wel gevolgt door een soort wilde stoeipartij of een mep ofzo haha. Ach ja, het is een ruige jongen denk ik dan maar haha. Zo zie je maar dat ieder kindje zijn eigen persoonlijkheid en karakter heeft. Ik zou me er geen zorgen over maken. Laat hem lekker op zijn eigen manier ontwikkelen en gewoon af en toe een knuffel of kusje van hem pikken als hij ligt te slapen :)
Liefs,
Mar
 
Mijn dochtertje is nu bijna 8 maanden en is veel te druk met ontdekken, zodat ze niet altijd even veel zin heeft om te knuffelen. Alleen als we ergens anders zijn heeft ze even rust om op schoot te zitten en de kat uit de boom te kijken. Maar zodra ze gewend is wil mevrouw op de grond liggen en lekker tijgeren.
Zou me geen zorgen maken, hij heeft het gewoon even veel te druk emt wat anders.
 
Terug
Bovenaan