drukke bedoeling in mijn buik!

Ik heb mijn buik maar gefilmd. Het is echt niet te geloven. Zodra ik ga liggen begint me er eentje te draaien en te schoppen. (helaas niet draaien naar de goede kant, maar om haar as in dwarsstand). Ik kan haar hoofd en billen steeds goed voelen. Zelfs bijna haar voeten pakken. De jongens waren ook druk, maar dit slaat echt alles. Iedereen die de film ziet, valt om van verbazing! Wie heeft ook zo'n spartel in haar buik??

Ohh!!! Wat leuk!!! Nee, dat heb ik helaas niet. Vanmiddag aan de CTG even mijn buik omhoog zien komen, maar verder niets. Was de eerste keer dat ik dat zag! Leuk zeg!

Hoi,

ook ik zie mijn buik (vooral 's avonds en 's nachts helaas ook) vaak flink op en neer gaan. Je ziet dan weer een knie omhoog komen en dan weer een voetje uitsteken. Dit kindje lijkt echter een stuk rustiger dan Tijn, daar leek mijn buik soms net een golfslagbad of zo... Herkenbaar dus!
Vraag mezelf wel af of er een verband is en dit kindje ook wat rustiger zal zijn dan Tijn, want dat beweeglijke is er niet meer uit gegaan...

groetjes Natasja

Hier is het ook echt ongeloofelijk druk! Ik dacht dat mijn eerste druk was, maar deze is nog veel drukker. Maar ook gewoon overdag en 's nachts en bij die anderen was het altijd maar een poosje, maar deze gaat gewoon door hoor!
Als ik er wakker van wordt bedenk ik me alvast het ritme wat deze kleine zou kunnen hebben....dan val ik maar weer snel in slaap hahaha! Daar wil ik nog niet aan denken!!

Neuh, hier een rustig kindje. De eerste was ook heel druk, haha, heeft nu ook ADHD, tweede was al wat rustiger, en deze is helemaal rusig. Natuurlijk voel ik wel eens wat, maar het is niet zo dat mijn hele buik heen en weer gaat.

Soms zie ik mijn buik flink heen en weer gaan. Mijn baby is een echte dwarsligger...vooral de zijkanten van mijn buik kunnen flink bewegen. Maar meestal voel ik kleine, zacht golvende bewegingen.
Op zich is het wel leuk om die extreme bewegingen te zien, heb je er geen last
van????

Onze zoon is al helemaal ingedaald en ligt startklaar niet dat dat hem ervan weerhoudt om de hele dag door een show te geven. Mensen die ik tegenkom kijken soms verwonderd naar mijn buik die alle kanten op beweegt. Ja, ook ik heb het woordt buikdansen een geheel nieuwe betekenis gegeven... En ik vind het verre van prettig. Het doet vaak gewoon echt pijn zeker als hij tijdens een harde buik nog even een flinke por probeerr uit te delen. En harde buiken heb ik ook al niet weinig vawnege al dat geschop en geduw.

Hier ook een druktemaker.
Ik vind het zo'n gaaf gezicht dat je buik golft en alle kanten opgaat.
Nou dat houdt dus in dat het een druk portret gaat worden haha. een lekker pittig ding dus.
Alleen maar leuk lijkt mij en vooral omdat ze 2 broers boven zich heeft toch??

Terug
Bovenaan