drukke dagen

Ja ik ben weer ijverig vandaag op het forum.

Ik vind het best spannend zo die drukke dagen met de kleine. Met sinterklaas was ze best ven de wap en ben bang dat de kerst en het oud op nieuw ook niet echt rustig verloopt zeg maar. Ik wil niet dat mijn meisje van streek raakt.

Zijn jullie hier niet een beetje bangig van? Of hoe gaan jullie t oplossen?

Groetjes Kirsten

Hoidiehoi

Ik ben ook weer volop aanwezig....hihi
Met Sinterklaas ging het hier gelukkig hartstikke goed!
We hebben het hier in huis gevierd, zodat Stef gewoon naar bed kon. En dat ging prima!
Dus hebben we hier eerste kerstdag een kerstdiner, waarna hij dus weer gewoon naar bed kan. En ook oud en nieuw viren we hier, met alleen mijn ouders erbij.

Alleen tweede kerstdag gaan we naar mijn schoonouders, maar ik ben ook daar van plan om hem gewoon lekker boven in zijn bedje te leggen... Hoop dat het allemaal goed komt.

Jij iig veel succes, ik hoop voor je dat het meevalt.
Liefs Annet

hoi hoi,

ach ik stort me er volledig in en zie 2 januari wel weer, zit niets anders op.
En tja ze moet er toch een beetje aan wennen dat dit soort weken bestaan.
Alleen 1 fout maak ik nooit meer en dat is haar ophouden voor de visite.  Als ze moe is gaat ze naar bed zowel 's middags en/of ;s avonds waar we ons dan ook bevinden.

groetjes Wendy

Ik stop haar ook gewoon in bedje. 1e kerstdag gaan we naar mijn schoonouders en we hebben een campingbedje gekocht (in aanbieding bij kruidvat) dus die zet ik op denk ik. Het zal ook wel goed komen!

Hoi,

En is het nog goedgekomen met de kerst?? Ik ben wel een beetje bang voor oud en nieuw met het vuurwerk en zo. Wij vieren het bij ons thuis gewoon omdat ik graag wou dat ze in een vertrouwde omgeving is als ze wel wakker word van de knallen. Hopelijk valt het allemaal mee.

Groetjes Nancy

op www.diamond-collection.nl heb je filmpjes van vuurwerk zodat je kunt zien wat het doet, met geluid. Het klinkt heel raar misschien maar wij hebben het geluid hard gezet en Yoëll bij ons genomen en al die video's afgespeeld. Bij alle hoge geluidjes ging hij schaterlachen en bij knallen keek hij ons aan, alsof hij zeggen wilde; 'heb je niets leukers?'
Wie weet hebben jullie er iets aan.
Succes en fijne jaarwisseling

Groetjes Pauline

hallo allemaal,

het is nog goed gekomen met de kerst. Tyche heeft lekker liggen slapen en we zijn redelijk op tijd weer naar huis gegaan. Ben ook van plan als ze straks wakker is even op die site te gaan kijken van het vuurwerk. Leuke tip!

Terug
Bovenaan