drukke koeien...drukke kids... lente

Hoi meiden,

Daniel lijkt sinds een paar dagen nog drukker dan druk te zijn.. pffff.... zag op tv van die beelden dat de koeien voor het eerst weer naar buiten mochten en moest er wel om lachen...
Volgens mij zit de lente er goed in, hihi
We hebben hier een zandbak gekocht, in de karwei folder stond de schildpad van little tikes zandbak voor 39.50 euro, met een iris cheque van 35 (nog van mn kerstpakket, hihi) zijn we hier dus heel snel naar de karwei toegegaan.
Daniel heeft de hele rit opzij gekeken in de auto en heel enthouisiast geroepen, mama mij, mama mij...
hij was er zo blij mee!

Jammer dat het zo regent, maar heb echt onwijs zin in het mooie weer.

hihi moest gewoon effe lekker kletsen,
Liefs Marina

Hoi Marina,

De kinderen zijn hier ook erg blij met het weer, idd wel nog wat wisselvallig, maar als het zonnetje doorkomt,,heerlijk!
Hier is elk zonnestraaltje al een reden om te vragen of het zwembad opgezet kan worden,,haha
Wat fijn dat Daniel zo blij was met zijn zandbak, heerlijk zo'n gelukkig kindje!
En voor 4,50,,koopje,,haha
Nou hopelijk kan hij snel en veel van de zandbak genieten!

Groetjes MJ

hoihoi

hier ook veel vreugde ivm t lekkere weer
karlijn wil ook te pas en te onpas naar buiten van de glijbaan en in haar huisje spelen
ook heeft ze ondekt dat de lege plantenbakken waar water in zit een leuk badje is om haar popjes in te doen :S
: mamma lijn baby bad, lijn ook wassen en ze zou zich zo uitkleden dus toch maar ff weggepakt hahaha

hier komt geen zandbak achterom , heb bij mijn zus gezien wat een troep dat geeft in huis en daar heb ik geen zin in hahaha
ze heeft een schommel die weer naar buiten gaat , een glijbaan , een flink huisje en een fietsje buiten staan en 2 zandbakken zonder zand hahahaha dat gaat weer als zwembadje functioneren zodra t kan of de ballen gaan er weer in

liefs maurilla

Hey hey wat heerlijk he, eindelijk weer met onze kiddo's naar buiten! Als het droog is tenminste...
Indy had vorig jaar al een zandbak, die hebben we verplaatst naar onder de carport, blijft ie wat droger. Ze heeft een speelhuisje gekregen en vorig weekend hebben we via mp een glijbaan gekocht ( de oude, kleine verkocht op mp voor €15, die nieuwe grote gekocht voor €15 hahaha)
Dus onze tuin is ook bijna Indy-proof ;-)

Fijne pasen allemaal!!!

Hey hey wat heerlijk he, eindelijk weer met onze kiddo's naar buiten! Als het droog is tenminste...
Indy had vorig jaar al een zandbak, die hebben we verplaatst naar onder de carport, blijft ie wat droger. Ze heeft een speelhuisje gekregen en vorig weekend hebben we via mp een glijbaan gekocht ( de oude, kleine verkocht op mp voor €15, die nieuwe grote gekocht voor €15 hahaha)
Dus onze tuin is ook bijna Indy-proof ;-)

Fijne pasen allemaal!!!

Terug
Bovenaan