Drukke werkweek gehad

A

Anoniem

Guest
Poeh heb het helemaal gehad met werken, ik werk 24 uur maar heb vanaf afgelopen donderdag tot gisteravond geloof ikal 45 uur gemaakt.
Als wij dienst hebben dan beginnen we om 9.30 en dan in principe de hele dag werken en dan daarna alle spoeddingen en de dienst is dan de volgende ochtend 7.45 afgelopen want dan begint de nieuwe werkdag.

Ik had afgelopen vrijdag gewerkt van 9.30 - 23.30 en 's nachts konden we er ook weer uit van 3.30-6.00, dan is eecht je hele zaterdag naar deknoppen.
Gister had ik ook weer dienst en hebben we tot 00.30 gewerkt dsu ben nu ook wel redelijk brak moet ik zeggen. We hebben gisteravond 3 spoedsectio's (keizersnee) gedaan,was denkikvolle maan ofzo.

Nou heb ik vanmiddag buiten mijn eigen 3 kids ook de 2 buurkindjes want mijn buren hebben een begrafenis dus dat wordt gezellig!

groetjes chimene

Jeetje meid! Wat heb jij veel gewerkt! Ik heb alle respect voor je!! En dan wordt het vanmiddag ook nog eens druk in huis... Petje af hoor!

En dan ga je toch wel lekker van je rust genieten zeker? Voor zover dat je kids dat toelaten dan

Liefs Debby.

Hoi Chimene,

De middag is alweer bijna om gelukkig, hoe ging het met 5 kids in huis? Waren ze een beetje lief? Gelukkig heb je 2 oudere kids die op Levi kunnen passen, zodat jij kan uitrusten. Doe rustig aan!

Groetjes,
Shivana

Nou de buurkindjes zijn net opgehaald en ik wil even zeggen: echt nooooooooooooooooit 5 kinderen, jeetje wat een gedoe.
De buurkindjes zijn 9 maanden en 26 maanden en dan levi met 17 maanden dat is echt geen doen. Natuurlijk werden ze alledrie tegelijk wakker en wilden ze alledrie eten en drinken.
Maar ja we hebben het overleefd en 1 voordeel: nu lijkthet hebben van  de drie kids weer een eitje.

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Laat het weekend voor jou maar beginnen nu!!

groetjes Maris

Jeetje zeg wat dapper van je na zo'n drukke week ook nog voor 5 kinderen zorgen. Kan me voorstellen dat het nu weer rustig lijkt in huis.

Terug
Bovenaan