Drukkend gevoel blaas

Hi meiden, ik ben benieuwd of jullie hier ook tegenaan lopen of hebben gelopen. Ik zit nu in mn 8e week en heb sinds 2 dagen een hele drukkende gevoel op mn blaas, het idee dat ik steeds maar klein beetje moet plassen. Nu ben ik bang voor een blaasontsteking, maar anderzijds heb ik geen last van pijn bij het plassen, bloedverlies, pijn in onderrug/onderbuik of al die andere blaasontstekingsklachten.. Wat denken jullie dat dit kan zijn? Of hoort dit drukkende gevoel er nou eenmaal bij?
 
Zou zeker gewoon voor de zekerheid even testen. Ontsmet bekertje bij de huisarts op te halen en in te leveren.
Tijdens de zwangerschap heb je een verhoogd risico op blaasontsteking.
 
Wat Essil zegt. Ik had onlangs met 34 weken hetzelfde, ook zonder de typische pijnklachten en dat bleek een blaasontsteking te zijn.
 
Het kan wel van de hormonen zijn, dan moet je in het begin ook vaker plassen maar een blaasontsteking uitsluiten is altijd verstandig. Typische kenmerken zoals pijn bij het plassen blijven tijdens de zwangerschap vaak uit en daardoor wordt het soms niet herkend. Ik kwam uiteindelijk met een nierbekkenontsteking in het ziekenhuis terecht,.. dat kan ik echt niemand aanraden
 
Het kan wel van de hormonen zijn, dan moet je in het begin ook vaker plassen maar een blaasontsteking uitsluiten is altijd verstandig. Typische kenmerken zoals pijn bij het plassen blijven tijdens de zwangerschap vaak uit en daardoor wordt het soms niet herkend. Ik kwam uiteindelijk met een nierbekkenontsteking in het ziekenhuis terecht,.. dat kan ik echt niemand aanraden
Oh wat heftig! Dan ga ik maar wel mijn urine inleveren, een extra check kan nooit kwaad inderdaad! Dankjewel weer dames
 
Terug
Bovenaan