Drukkend gevoel clitoris en of plasbuis?

<p>Hi!</p><p>Een week geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter.</p><p>Op dit moment ben ik natuurlijk aan het herstellen en is het nog flink beurs daar beneden. (4 hechtinkjes ) Het gaat eigenlijk heel voorspoedig allemaal alleen heb ik ook een vervelend drukkend gevoel in mijn clitoris of plasbuis.. heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan het zijn? </p><p> </p><p>Groetjes?</p>
 
Het herstel van je bevalling en onderste misschien ?
Ik ben 12 weken geleden bevallen en heb ook nog steeds een druk op mn muts hoor. Dat heeft echt  weken /maanden nodig.  
Het is ook niet niks he een  bevalling  en een heel kind wat er door moet. 
Hoort echt bij  het herstel. 
Als je het naar een paar weken niet vertrouwd kun je het  altijd laten checken natuurlijk maar de dokter gaat niet veel anders zeggen  gok ik
 
Ja herkenbaar! Bij mij duide dat op een blaasontsteking (niet vaak plassen ofzo maar wel dat drukkende gevoel) en een fixe. Wellicht laten controleren voor de zekerheid?
 
Ik heb er ook even last van gehad! Duurde bij mij wel een week of 6 / 8 voordat het helemaal weg was (kwam soms opeens weer opzetten). Ik had geen blaasontsteking trouwens maar vooral beurs/gekneusd gevoel. 
 
Bij mij was het een mini blaasontsteking. Maar ook na een bezoek aan de bekkenfysio blijkt dat alles door de bevalling een flinke optater heeft gehad en dat daar bepaalde spieren lopen die ik automatisch aanspan. Deze geven ook dat gevoel.
 
Terug
Bovenaan