drukkend gevoel op vagina

Hoi Meiden!

Nu ben ik 36 weken zwanger en heb sinds 2 dagen veel last van een drukkend gevoel op mn onderkant, net alsof ik een volle blaas heb. Heel vervelend. Onze puk is ingedaald komt het daarvan? Kan dit kwaad? Ik wil nl. nog niet bevallen
Ze moet nog even groeien!

groetjes

ik moet zeggen dat ik dat ook heb gehad. Heel vervelend, maar bij mij was het gewoon het verder indalen van de kleine en ze drukte ook erg op mijn schaambeen.....dat deed ook zeer met in bed stappen en eruit komen.

Veel sterkte ermee en succes!

gr mama van MD en JA

heey hallo, ik denk ook dat het komt omdat je kleine is ingedaald, ik herken het gevoel precies, en ik voel dat ook tegen mijn anus, alsof er geduwd wordt ja, en tegen de blaas is ook niet erg prettig, soms doet het ook best zeer, maar mijn vriendinnen herkennen dit ook, maar het betekent denk ik niet dat hij of zij te vroeg gaat komen, ik voel het ook al eventjes, groetjes claudia

hoihoi.

ook ik ken het gevoel sinds 2 weken.
bij mij is ze ook al ingedaald.
ik denk dat dat drukkende gevoel komt omdat daar alles aan t uitrekken is voor de bevalling.
mijn moeder beaamde dit. zij heeft t ook gehad en mn oma en tantes ook.
hun beschreven het alsof er een bal aan de binnenkant zit. hahaha dat klopt ook wel, die bal is het hoofdje van de baby.

ik voel het het meest als ik in bed lig en mn linkerbeen over mn rechter been heen wil slaan, op mn zij. beetje zeurende pijn , vind ik het.

het hoort er gewoon bij, t is niet anders. maar t hoeft niet te betekenen dat die kleine er nu al aankomt hoor!

succes verder! de laatste paar weekjes voordat je je wondertje in je armen kan sluiten :D

liefs, do
morgen 37 weken.

Terug
Bovenaan