Drukkend/pijnlijk gevoel aan zijkant buik en zwaar gevoel

<p>Hallo allemaal,</p><p>Sinds een paar dagen last van een drukkend soms licht pijnljk gevoel (bijv als ik heel erg moet lachen) aan 1 kant van mijn buik. Met warmte erop verzacht wel heel even maar zodra ik daar mee stop ook niet meer. </p><p>Ook heb ik een heel zwaar gevoel in mijn buik alsof er buiten mijn baby een grote steen bij is gekomen.</p><p>Wie herkent dit en wat kan je er tegen doen? Ik ben 29 weken. </p><p>Misschien bandenpijn? Groetjes!!</p>

Hoi hoi!
Ik zou je verloskundige even bellen, zij kan dit medisch goed beoordelen. En al bel je 100 keer, daar zijn ze voor. Zeker met 29 weken zou ik gewoon even een belletje doen.

Bij mij is het m'n blaas waar hij tegenaan schopt of ligt, wat behoorlijk zeer doet. Dat kan ook wel lang na zeuren.
Is dat zware gevoel geen harde buik? Dat voelt ook super vervelend en is een teken dat je wat rustiger aan moet doen. Of het indalen, dat kan ook best al.
Maar als je het niet vertrouwd moet je idd gewoon even bellen hoor! 

Bedankt voor jullie reactie's! 
Tegen je blaas dat is ook niet fijn Nodes!
Heb toch maar even de verloskundige gebeld en die zei dat het vrij onschuldig is. Kunnen idd mijn banden aan de zijkant zijn maar ze denkt eerder dat mijn baby veel aan die linkerkant ligt waardoor dat een beetje beurs wordt. Geef eens wat kleine porretjes zei ze misschien gaat ze dan wat naar de andere kant. En zowaar het nare gevoel is bijna weg?

Hoi hoi,
ik heb dit vandaag ook besproken met gynaecoloog.
nu 33w. En heb ook regelmatig lage buikpijn.
soms net of er een ballon wordt opgeblazen in mijn onderbuik.
combinatie van banden en indalen misschien inderdaad.

wel wil ik met jou even mijn verhaal delen.
niet dat ik verwacht dat het dit kan/zal zijn, maar iig dat je hier alert op bent.
https://www.oudersvannu.nl/forums/onderwerp/zwangerschap-en-blindedarmontsteking-ben-alert/

Terug
Bovenaan