drukkende onderbuik, of misschien blaas ontsteking,? gevoelige tepels...maar wel iets bloedverlies.

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit in mijn eerste klus ronde en wil heeeeel graag zwanger worden.
Ik ben er daarom ook constant mee bezig (ik weet dat ik dat niet moet doen)
Ik heb al een weekje last van mijn onderbuik, soort drukkend blaasontstekend gevoel.
Nu las ik hier meerdere verhalen van mensen die hier ook last van hebben. Ik heb echt gedacht dat het met de zwangerschap te maken zou hebben, dit kan natuurlijk ook maar heb ook gehoord dat als je last van je onderbuik hebt dat het een soort van (blaas) ontsteking kan zijn. Normaal als ik sex had, dan ging ik daarna gelijk naar de wc om alles zeg maar "eruit te drukken" :) Nu we besloten hebben dat we een kindje willen doe ik dit niet en blijf ik in bed liggen zodat het er niet uit kan lopen. Hierdoor kun je dus (blaas) ontsteking krijgen doordat het sperma langer in je blijft zitten en ook in de urine weg kan komen (het is altijd goed om na de sex te gaan plassen) Nu ik dit gehoord heb voel ik me gelijk niet meer zo zwanger als ik me voelde :(
Ik denk nu ook echt dat ik niet zwanger ben.
a.s maandag moet ik ongi worden (als mijn cyclus regelmatig is) Nu merkte ik gister toen ik naar de wc ging dat er een heel klein beetje bruinig bloed aan het wcpapier zat, en vanmorgen onder de douche ook. Zou ik nu al ongesteld kunnen worden (bijna een week te vroeg) Ik heb verder nog geen klachten.
Wel sinds vanmogen heb ik een beetje gevoelige tepels als ik eraan zit.
Ik word er zo onzeker door. WEL zwanger, NIET zwanger, WEL, NIET. Ik denk iedere keer anders. Ik kan ook haast niet wachten tot ik een test kan doen (als dit nodig is)
En dat pas in ronde 1.... Is het zo dat als het langer duurt dat je het dan ook makkelijker van je af kan zetten? en er niet meer zoveel mee bezig bent?

Gr. Niek

Ha Niek,

betekent eerste klusronde ook dat je net met de pil bent gestopt? Dan kun je heel veel dingen voelen die je tijdens pilgebruik niet voelde. Ik had onder andere last van hele gevoelige borsten (duurde de eerste drie maanden) en die druk in mijn onderbuik heb ik ook telkens. Dat is volgens mij gewoon je baarmoeder die je nu veel meer als actief ervaart.

Ik zeg natuurlijk niet dat je niet zwanger bent, het zou heel mooi zijn juist! Maar reken er niet te veel op. Gelijk regelmatig zijn gebeurt ook niet zo vaak. Ik was voorheen heel regelmatig 28 of 29 dagen. Nu na het stoppen met de pil duurde het 32 dagen. En daarna weer 31 en toen 28 en nu weer steeds 32... Mijn cyclus is dus 32 dagen, en geen 28 zoals ik steeds heb gedacht. Dan denk je elke maand weer dat je overtijd bent, terwijl je cyclus gewoon nog niet "afgelopen" is. Bij jou zou het nu bijvoorbeeld korter kunnen duren.

Hee, sterkte ermee en ik hoop heel hard dat je zwanger bent!!!!

Hai Niek,

Helaas is het bij mij niet zo dat hoe langer wij bezig zijn kindje te maken, hoe minder ik er mee bezig ben. Ronde 7 was ook weer vruchtenloos en nu dus in ronde 8. Ik word er gek van. Ben in juli in week 5 vruchtje verloren en sindsdien is het alleen maar erger geworden. Dus maak je borst maar nat, hihi.
In de eerste maanden was ik blij gespannen ermee bezig en nu is het steeds gefrustreerder. Verstandelijk weten we allemaal dat we er niet teveel mee bezig moeten zijn, maar die voortplantingsdrang brengt bij alle vrouwen met kinderwens het hoofd op hol. Ik hoop vurig voor je dat het raak is deze ronde, ik verloor nl ook oud bloed paar dagen voor NOD toen ik zwanger bleek te zijn. De huisarts  zei dat de baarmoeder zich dan aan het "schoonmaken"is voor het vruchtje. Ik hoop het dus echt voor je.
Dikke kus, Annette

hoi niek

Ik heb ongeveer hetzelfde als jij, ben half augustus met de pil gestopt en nu 3 weken overtijd. Heb al 3 negatieve testen en een blaasontsteking achter de rug. NU heb ik sinds gisteren ook wat bruinverlies en steken in de buik. Ook zijn mijn borsten al een tijdje anders dan gewoonlijk. Ik vraag me echt af wat dit is. Wordt ik nu ongesteld of ben ik toch wel zwanger. Echt vervelend die onzekerheid.

Groetjes Marjolein

Hallo,

Dit is mijn eerste klusronde omdat ik net pas gestopt met de pil (a.s maandag moet ik ongi worden, als het regelmatig is)
Ik heb geen gevoelige borsten, maar alleen de tepels hier heb ik nu pas 1 dag last van.
De pijn in de onderbuik is minder geworden (bijna weg) tot nu toe ook geen bloedverlies meer gehad. ik ben ook niet misselijk.

Marjolein, wat spannend dat je 3 weken overtijd bent. Zo als ik het lees heb je dus ook wel last van bepaalde dingen die je eerder niet ervaren hebt?
Ik hoop zo voor je dat het nu raak is.
Wanneer moet je ongi worden?

Liefs Niek

Hoi Niek

Vervelend is het niet weten wat er met je lichaam aan de hand is.

Ik ben nu dus 3 weken overtijd, nadat ik met de pil ben gestopt. Die 3 weken is als ik uitga van een gewone cyclus en dat weet ik natuurlijk niet omdat ik al die tijd aan de pil was.
Gisteren onder de douche had ik een beetje rood bloed in het washandje en dus dacht ik dat ik ongesteld zou worden maar vanmorgen zat er geen bloed in het maandverband alleen nog steeds dat bruine, dus snap ik er niks meer van.Heb nog  steeds last van mijn buik, vooral aan de rechterkant.

Of ik zwanger ben weet ik niet maar ik denk het niet, heb toch al 3 keer negatief getest en de laatste test was 3 weken geleden bij de huisarts.Ik wacht nog even af en anders haal ik vanmiddag weer een test.

Ik hoop voor je dat het bij jou wat sneller normaal is.

Groetjes Marjolein

Ik heb ook al een dikke week last van dit ´blaasontsteking ´achtige gevoel zonder pijn bij het plassen. Ik  heb vaker blaasontsteking en urineweginfectie gehad en de klachten zijn nu toch anders. Wij zitten in ronde 17  ofzo  (hou de tel niet meer zo goed bij...!)
Vandaag heb ik mijn nod maar er is nog niks te zien. Voor de rest ook allerlei vage klachten zoals last van mijn lenzen en afwezigheid. Weet niet of het iets te betekenen heeft. Heb echter al zo vaak een negatieve test gedaan in vorige cyclussen dat ik niet meer  Ã¡ la minute een test ga doen.
We zitten momenteel in de mmm dus als ik misschien spontaan zwanger zou zijn, zou ik een heeeeeeeeel groot gat in de lucht springen!

Hai Kroesie,

Hopelijk is het dit keer raak voor je!!!
Je bent dus al een lange tijd op weg.
Wat is mmm?? (iets medisch?)
Ik wens je heeeel veel succes.

Lfs. Niek

Terug
Bovenaan