drukte maker

hebben jullie ook zo een drukte maker.
ik ben nu 21.2 weken en het is net alsof ik al veel verder bent. het lijkt wel alsof ik alles voel, dat is op zich prettig naturlijk. maar niemand anders heeft het.
wie van jullie heeft er nog meer zo een woelwater.

xxxx

Hoi Martine,

Ik ben nu 24.1 weken zwanger en ik heb het ook. Sinds ik de kleine veel krachtiger ga voelen dan de beginnende plopjes (zo rond de 21 weken) voel ik het ook vaak. Vandaag zei ik nog tegen mijn moeder, zo gauw ik ga zitten begint het speelkwartier in mijn buik. Ik vind het heerlijk hoor. Zeker als ik 's avonds in bed stap. Even genieten van ons kleintje. Dus ik zou zeggen geniet jij er ook lekker van!

Groetjes van Corina

Hoi,
troost je met mijn reactie, hahaha
Ik ben inmiddels 34/6 en de kleine is bij mij al actief sinds 15 weken, met 20, 21 weken begon het echt heel erg voelbaar te worden, toen op een gegeven moment de botjes gingen verbenen dacht ik af en toe dat ie door zou breken zo hard schopte en stompte hij/zij! En nu, hoofdje ligt mooi beneden en kan weinig kanten meer op, maar de billen en benen zie ik regelmatig heen en weer schuiven in mijn buik!
Het enige dat schijnt te helpen is een ritje in de auto, maar ja, dat duurt ook maar even en daarna is de kleine gewoon weer wakker!
Oja, de kleine stopt ook met bewegen als iemand anders dan ikzelf een hand op mijn buik legt! Alsof ie dat voelt ofzo...

Sterkte, en geniet ervan, ook een drukteschopper kan erg grappig zijn!!!

Liefs
Sas

Ja dat heb ik ook gehad. Ik het begin is het leuk maar al gauw wordt het gewoon en soms zelfs vervelend. De kleine van ons was er vroeg bij en altijd heel actief geweest. Nu is dat echt niet leuk meer met 37 weken.
Ik kan me nog herinneren dat de verloskundige me vertelde dat je de baby met 26 of 28 weken (weet het even niet meer) elke dag moet voelen. Nou dat had ik al met 19 weken. Ik dacht dat dat altijd normaal was.
Dus maak je niet ongerust, is allemaal heel normaal. Maar raak ook niet in paniek als de kleine een paar dagen rustig is. Geniet van dat moment en houd het even in de gaten.

Groetjes Jeanine

ik voelde de plopjes ook al met 14 weken en sinds ruim 20 weken zijn de plopjes wel echt duidlijk voelbaar en sinds een week doet de kleine haze slaapjes van een half uur en is direct weer erg wakker, dus wees blij dat je de kleine voelt en geniet er van!!!!

saskia wat comisch om te horen. want dat heb ik ook ben nog maar 24,3 weken maar zodra iemand anders een hand om me buik legt is de kleine heel stil. als ik al een uur wakker lig van hoe druk de kleine is legt mijn vriend vaak zijn hand op me buik zodat ik in slaap kan vallen maar een aantal keer per nacht word ik nog wakker van hoe druk de kleine is. Ook in de auto word het niet rustiger.

Ik heb afgelopen weekend de kleine ook al aan de buitenkant 1 keer gevoeld en gezien. dit was wel grappig en mijn reactie bleek ook erg grappig te zijn. want de band waar mijn vriend geluidsman is trad op en de zanger zegt zoals wel vaker dat we onze handen in de lucht moesten gooien en mooi van de dag zat ik met me arm over me buik voel ik opeens iets aan de buitenkant van mijn buik tegen mijn arm duwwen:D ik shirt omhoog en kijken en er kwam nog wat andere mensen bij staan kijken en toen ging helaas het bultje alweer weg. maar dat terzijde:D

Hoi,

Ik voelde de eerste 'plopjes' met bijna 17 weken, ben inmiddels ruim 21 weken en af en toe is die kleine schattebout nu al aardig vermoeiend... krijg flink veel trappen in mn blaas, dat voelt heel vervelend, alsof je heeeeel nodig moet plassen, een seconde ofzo. Verder door mn hele buik heen steeds hardere 'ploppen', ik geniet ervan! Weet niet hoeveel ik ervan geniet zodra de baby nog meer kracht krijgt hahaha

hoi,
ik heb ook zo n drukte maker, vooral s avonds. met 17 weken voelde ik al een zacht plopje in me buik maar nu is het af en toe of het zich zo omdraaid. afgelopen week bleek uit de 20 weken echo dat het een heel bewegelijk kindje is want het wilde echt niet stil liggen hehe.
als ik s avonds op bed lig leg ik me hand op me buik en soms voel ik het al buitenaf. die kleine heeft nu ook me darmen gevonden wat niet zo prettig aan voelt.
met de katten van ons is het helemaal leuk, soms masseren ze hun voetkussentjes op me buik en dan krijgen ze reactie terug. onze oudste kat gaat dan lang uit over me buik liggen want hij vind het wel lekker hihi.
elke keer als ik die kleine voel geniet ik ervan maakt niet uit op welk moment van de dag.

Hoi Peetje,

Leuk dat je katten ervan kunne genieten! De oudste van mij durft al sinds 20 weken niet meer op mijn buik te liggen (dus ligt nu of op mijn benen iof op mijn borsten) aangezien ze toen echt een optater kreeg van de kleine!
De jongste was al niet zo'n schootkat, maar is wel een stuk aanhankelijker geworden naar mij toe, alsof ze voelt dat er wat gebeurt!

Liefs
Sas
35/4

Terug
Bovenaan