drukte

Dames,

Ik heb het zooooooooooo enorm druk op het werk. Ik wil zo graag een keer rustiger aan doen en nog meer van de zwangerschap genieten. Maar door alle drukte heb ik helemaal geen tijd om te acclimatiseren. Erg jammer, maar het is even niet anders.

Daarom straks des te prettiger wanneer mijn zwangerschapsverlof ingaat, dan kan ik al mijn aandacht daarop richten. Lijkt me fantastisch.

Het zijn nu nog lange dagen van, 4 dagen van 9 uur op mijn werk, wat vaak uitloopt tot 9,5 uur. Valt niet mee.

Gisteren voor het eerst naar zwangerschapsgymanastiek geweest, allemaal erg leuk en spannend. Ja, daardoor lijkt de bevalling nog dichter bij te komen. Per slot heb ik al 2/3 erop zitten. Extra genieten dus de laatste periode...

Ben nu 26 weken, 12 december uitgerekend.

Liefs,
 
Van mij mogen ze het werken ook best afschaffen als je zwanger bent. Heb wel wat leukers om aan te denken en mee bezig te zijn. Ben verdorie 5 dagen per week ruim 9,5 uur van huis voor een baas die me straks gaat ontslaan.

Ik ga per 1/11 'gymen'. Vind het o zo mutserig, maar ik wil wel enige voorbereiding. Yoga is niks voor mij, dus dan maar dit.
 
kun je op je werk niet aangeven dan dat het te veel voor je is. Als je zwanger bent heb je recht op wat rustiger werk hoor daar houden ze maar rekening mee.
 
Terug
Bovenaan