druktemakertje

Onze zoon is een echte druktemaker in bed.
Hij gaat s'nachts zijn hele bedje door.
Maar met de koude dagen in aantocht vroeg ik me toch af hoe ik dat nu moet doen.
Ik ben erg bang om zijn dekentje er weer op te leggen aangezien hij ook vaak bij het voeteneind terecht komt.
Heeft er iemand tips????
 
Hoi,

Mijn zoontje gaat ook zijn hele bed door en kijkt daar elke keer weer heel vrolijk bij als ik dat ontdek. Hij slaapt altijd op zijn buik en zo'n slaapzak ligt dan niet zo lekker lijkt mij. Ook omdat hij regelmatig op zijn rug rolt als hij geen zin heeft om te slapen (hij rolt alleen niet zelf terug als hij dan toch moe wordt!). Doen jullie er dan ook nog dekens overheen?
 
Ik doe beide kids in een slaapzek...zijn ook draaiers.
Ben er al vrij vroeg mee begonnen.
Absoluut geen dekentjes...

Een pyjamatje en een tricot slaapzak in de herfst
Een pyjamatje en een gewatterde slaapzak in de winter en zomers in romper en katoen(lakenmateriaal) zak..
Goed tegen de muggen ook.
 
Mijn zoontje is ook zo'n druktemaker die zijn hele bedje doordraait. Een dekentje is dan ook levensgevaarlijk want als ze eronder komen en in slaap vallen is er kans op stikkingsgevaar. Ik heb ook al heel snel zo'n trappelzak gekocht. Dan kunnen ze nog draaien maar raken ze nooit onder de deken. Ik heb die trappelzak met ringen vastgezet aan het ledikant omdat ik het een eng idee vond dat hij met zijn hoofdje tussen de spijlen kwam. Werkt goed! Succes.
 
Hoi hoi,

Ons mannetje is ook zo'n ontdekkingsreiziger. Ik doe hem een pyamajasje aan, dun trappelzakje. Trappelzakje stop ik aan het voeteneind in, en verder stop ik hem lekker strak onder lakentje/dekentje (afhankelijk van temperatuur)
Gaat perfect!
 
Terug
Bovenaan