druppel melk

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden. (ik hoor nog niet op dit forum)

Ik zit thuis met een lekker buikgriepje.. tenminste dag denk ik.
Of diarree moet ook een zwangerschapsverschijnsel zijn?

Misschien een beetje genant, maar net lag ik in bed en drukte op mijn tepel, om te kijken hoe gevoelig hij was.
en toen kwam er een klein druppeltje melk uit!!!
Ik heb er een foto van gemaakt anders geloofd mijn vriend me nooit.. haha

Maar nu heb ik al een beetje op internet zitten kijken, wat dat betekend.
En veel vrouwen die dag gehad hebben blijken zwanger te zijn of werden toch ongesteld.. dus het zegt eigenlijk niets.

Hebben jullie dit ook gehad?

Liefs Eva

hihi...moest wel even lachen toen je zei dat je er een foto van had gemaakt! wel leuk thuiskomen voor je vriend zo haha..denk dat alle mannen dat wel willen zo'n foto willen bij thuiskomst :p

Maar ik heb nog nooit zo'n druppel gehad dus ik zou niet weten waar het vandaan komt..miss ff de dokter bellen? de assistente weet t wel en anders een verloskundige praktijk..

haha.. ja genant he dat ik er een foto van gemaakt heb.
Maar anders geloofd hij me niet. en denkt hij dat ik het misschien wilde zien.

Maar is het niet een beetje overdreven om de huisarts te bellen?
Want ik heb 1 week geleden mijn eitje gehad, en kan ook nog niet testen of ik zwanger ben.

Groetjes Eva

nou als je je ongerust maakt en je denkt: hoe kan er nou melk uit komen?? dan kan je de dr wel ff bellen om het te vragen.. want ik heb ert namelijk nog nooit van gehoord!
En hoe reageerde je vriend

Hoi Eva.

Ik heb dat ook gehad en daardoor wist ik eigenlijk voor ik een test had gedaan dat ik zwanger ben. Nu inmiddels 26 weken.
Maar je kunt dus altijd een test doen en als je het niet vertrouwd naar de ha.

Gr. Caressa

hoi, bedankt voor jullie reacties.
Ik heb dit ook geplaatst op het "zwanger worden" forum, en daar krijg ik niet echt leuke reacties. Daar hebben ze het over enge dingen en dat ik de dokter moet bellen omdat er wat mis kan zijn met mijn borsten

Maar ik heb een zwangerschapsboek en daar staat in dat het normaal is dat er tijdens de zwangerschap soms melk wordt geproduceerd.
Bij mij is het misschien wel een beetje vroeg. Had 2 dagen geleden volgens de berekeningen mijn innesteldag.

ik heb rond de 27e mijn NOD, dus we zien het wel.
Dan zien jullie me hier snel verschijnen. hihi

Groeten Eva

Ik heb het ook gelezen, maar heb er zelf geen last van.
IK voelde voor mijn nod al dat ik zwanger was, ik was op vak in cran canaria en ik a geen rauwe vis of zalm, dronk niet veel alcohol( normaal ook niet hoor) maar toen nog minder.
Dus ja je zal moeten afwachten meid.
Maar ik zal voor je duimen.

LIefs Kyrabella
28 jr eerste kindje

Hoi Eva,

Ik had bij "zwanger worden" ook gereageerd, maar vond ook dat daar de reacties een betje verontrustend waren, ik vond het wel grappig, een melkdruppeltje ook uit mijn tiet.

Ik hoop ook dat het iets betekend!!! Hoop met je mee!

Groetjes Elly

Terug
Bovenaan