Druppels bloedverlies

Hoi allemaal,

Ik ben inmiddels 28 wk en heb tijdens het paasweekeinde weer een paar druppels bloedverlies gehad. Dit is nu al de derde keer. De oorzaak is nooit bekend (heb steeds wel aan de bel getrokken) en het lijkt dus een onschuldig verschijnsel. Het bloedverlies zie ik eigenlijk alleen terug op het toiletpapier en het houdt vanzelf weer op. Had alleen vannacht wat meer last van harde buiken en beetje buikkramp helemaal onderin de buik. Zijn er andere zwangeren die ook af en toe wat klein bloedverlies hebben? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Wat doen jullie ermee?

Groet,
MinkeM

 
hallo
ik heb het ook gehad.mijn vk zeg dat het de baarmoedermond is en dat daar kleine bloedvaatjes springen,het kan dat de baby er tegen aan duwt
ze zeg ook als je echt veel bloedverlies zeker een maandverband vol en ook nog is buikpijn er bij heb dat ik dan moet bellen.dus maak je geen zorgen.
veel succes valeska( 40wk)
 
hoi,

ik heb het tijdens mijn eerste zwangerschap regelmatig gehad, zelfs een keer heel veel, maar ik had gewoon een gevoelige baarmoedermond, en dan springt er een bloedvaatje, meestal was het na toiletbezoek, als je dan te hard moet persen knapt er een vaatje, aan het begin van deze zwangerschap had ik het trouwens ook, toen had ik ook last van een moeilijke stoelgang .

groetjes sandra
 
hey ,
ja ook ik heb bij mijn twee vorige zwangerschappen bloed verlies gehad zo rond de 24 weken gelijk de verloskundige gebeld en kon gelukkig naar de gyn. na een echo en een inwendig onderzoek was alles goed.
bleek ook een overgevoelige baarmoeder mond te zijn
nu ben ik 25 weken van mijn derde en heb er tot nu nog geen last van gehad !!!
maar als je het niet vertrouwd moet je altijd je verloskundige bellen .
veel succes en groetjes connie
 
Terug
Bovenaan