Druppels melk verliezen en nu bloed verlies

<p>Goedenmorgen,</p><p>ik wil even wat kwijt:)</p><p>Wij zijn al eventjes bezig met een 2de kindje jammer genoeg gaat het niet echt hoe we het graag zouden willen maar we houden hoop.</p><p>Er was vorige week wat geks aan de hand zal het even uitleggen..</p><p>Ik stond dinsdag onder de douche en opeens zag ik een druppel melk uit me linkerborst komen ik dacht huh dat is gek maar dacht ook zo iets van  zal wel.. Die druppels melk heeft tot gisteren aangehouden..Bij die melk verlies had ik die week ervoor ook missenlijkheid  en op vrijdag was ik daar zo ziek van dat ik de hele dag heb gespuugd , geen eten kon ruiken.. Dus ik had eigenlijk stiekem hoop dat het dan mischien nu wel gelukt is.. Maar ik deed een test en die was heeeeeeel licht ( niet eens op foto te stellen.)Maar nu begon ik vanmorgen opeens met bloeden licht van kleur en nu heb ik ook geen melk druppels meer uit me borst... Weet iemand mischien wat dit betekend:(:(</p>
 
Inmiddels niet verder ongesteld geworden? Hoe lang heeft het aangehouden en heb je al een test gedaan?? Of ben je nog niet voorbij je NOD?
 
Ja op dit moment verlies ik wel meer bloed..Gistermiddag was het bloeden begonnen heel weinig en vanaf vanmorgen is het meer geworden:( Ik had wel een test gedaan en die was licht positief nog..
 
Je borsten kunnen nog een lange tijd blijven lacteren. Ik ben inmiddels wel zwanger van nummer 2, maar heb van tevoren ook ineens melk uit mijn borsten zien komen (ook al was ik allang gestopt met bv). Meende toen ook dat het meer was, maar ook daar.. geen positieve zwangerschapstest.
Het hoeft dus helaas niets te betekenen..
 
Ik had gisteren wel een heel even een flinke kramp gehad maar veder geen kramp..maar ik verloor wel opeens meer bloed en nu vanaf een uur of 4 is het weer wat minder geworden..Ik heb nog steeds erg veel last van me borsten en nog steeds missenlijk..Ik wacht het nog wel even af:( meer kan ik op dit moment niet gedaan
 
@Rnee Ik heb dat melk uit me bortsen eerlijk gezegd niet eerder gehad en onze meid is onder tussen 7 jaar en sinds dinsdag had ik het opeens..Nu nog steeds trouwens..Ik moet het gewoon even afwachten jammer genoeg en even kijken van hoe en wat..
 
Terug
Bovenaan